Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
goedemiddag
Ook bij mij zijn er geen verbeteringen met de smartpods. Eigenlijk logisch want we wonen in een appartement ( dit denk ik achteraf). Alleen ik zoek me een ongeluk om ergens te vinden waar ik de aanvraag van een retourlabel kan vragen.
groetjes
hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂
Een Ziggo moderator kan je pods afmelden en een retourdoos opsturen.
bert
bedankt
hans
Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂
Je hebt gelijk maar toch bedankt voor de moeite
groeten
Hans3132
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...