1
Vraag
2
Reacties
hans3132

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

wif smartpods terug sturen

goedemiddag

Ook bij mij zijn er geen verbeteringen met de smartpods. Eigenlijk logisch want we wonen in een appartement ( dit denk ik achteraf). Alleen ik zoek me een ongeluk om ergens te vinden waar ik  de aanvraag van een retourlabel kan vragen.

groetjes

hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan je pods afmelden en een retourdoos opsturen.

hans3132
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

bert

bedankt

hans

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @hans3132
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega's. De SmartWifi pods zijn opgezegd en inmiddels heb je ook de opzegbevestiging per e-mail ontvangen. Je ontvangt spoedig een retourdoos om de SmartWifi pods naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

hans3132
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je hebt gelijk maar toch bedankt voor de moeite

groeten

Hans3132

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic