OerlemansJ

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wel verbonden met wifi - geen internet

Ik heb een wifi adapter in mijn desktop geplaatst. 
Hij ziet het wifinetwerk, verbind ook met wachtwoord maar “Geen Internet”.

ik heb op telefoon, tv, enz enz allemaal gewoon wifi + internet verbinding. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
OerlemansJ wrote:

Ja heb hem nu 3x geheel uitgezet en de stekker uit het stopcontact om eventuele blijvende voeding weg te halen. Maar zonder resultaat. 
bedankt voor het meedenken. 


Een computer uitzetten wil soms inderdaad helpen. Maar dan is Windows niet echt uit geweest.

Hebt u de computer als eens herstart? Dus niet Windows uitzetten en daarna weer opstarten. Windows 10 gaat namelijk in dit geval gewoon in een soort standby en laad tijdens het opstarten gewoon exact dezelfde parameters/waarden/instellingen die gebruikt zijn voordat de computer in standby ging.
Met een herstart, sluit Windows echt af, start Windows geheel blanco op en controleert dan eerst allerlei parameters/waarden/instellingen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je de pc al helemaal uit gezet en weet opgestart

OerlemansJ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja heb hem nu 3x geheel uitgezet en de stekker uit het stopcontact om eventuele blijvende voeding weg te halen. Maar zonder resultaat. 
bedankt voor het meedenken. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

kun je de driver van de wifi kaart eens verwijderen daarna pc opnieuw opstarten

door naar deze pc te gaan

rechter muisknop dan eigenschappen

apparaatbeheer 

daar zie je netwerkadapters zoek daar de wifi adapter en doe op de wifi adapter rechter muisknop dan installatie ongedaan maken  

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
OerlemansJ wrote:

Ja heb hem nu 3x geheel uitgezet en de stekker uit het stopcontact om eventuele blijvende voeding weg te halen. Maar zonder resultaat. 
bedankt voor het meedenken. 


Een computer uitzetten wil soms inderdaad helpen. Maar dan is Windows niet echt uit geweest.

Hebt u de computer als eens herstart? Dus niet Windows uitzetten en daarna weer opstarten. Windows 10 gaat namelijk in dit geval gewoon in een soort standby en laad tijdens het opstarten gewoon exact dezelfde parameters/waarden/instellingen die gebruikt zijn voordat de computer in standby ging.
Met een herstart, sluit Windows echt af, start Windows geheel blanco op en controleert dan eerst allerlei parameters/waarden/instellingen.

OerlemansJ
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
anoniemforum wrote:

kun je de driver van de wifi kaart eens verwijderen daarna pc opnieuw opstarten

door naar deze pc te gaan

rechter muisknop dan eigenschappen

apparaatbeheer 

daar zie je netwerkadapters zoek daar de wifi adapter en doe op de wifi adapter rechter muisknop dan installatie ongedaan maken  

Super! Ik heb de driver verwijderd. Pc opnieuw opgestart en een nieuwe driver voor windows 10 geïnstalleerd, probleem lijkt voor nu opgelost, ik heb internetconnectie. Super bedankt voor het meedenken allemaal.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
OerlemansJ wrote:
anoniemforum wrote:

kun je de driver van de wifi kaart eens verwijderen daarna pc opnieuw opstarten

door naar deze pc te gaan

rechter muisknop dan eigenschappen

apparaatbeheer 

daar zie je netwerkadapters zoek daar de wifi adapter en doe op de wifi adapter rechter muisknop dan installatie ongedaan maken  

Super! Ik heb de driver verwijderd. Pc opnieuw opgestart en een nieuwe driver voor windows 10 geïnstalleerd, probleem lijkt voor nu opgelost, ik heb internetconnectie. Super bedankt voor het meedenken allemaal.

mooi graag gedaan

fijne avond 

Uitgelicht topic