Op 4 februari ontving ik het volgende mailtje:
Let op
Maar deze heb ik niet ontvangen, 15 feb heb ik gebeld en men zou het uitzoeken en ik zou in de avond teruggebeld worden. Maar helaas ik was niet gebeld. 16 feb bel ik opnieuw; excuus voor het niet terugbellen en we gaan het uitzoeken en ik zou teruggebeld worden, maar helaas opnieuw. Dat is niet gebeurd.
Log ik in op mijn ziggo krijg ik al gelijk te lezen gegarandeerd 100% goede wifi. Maar mijn min. 10 jr oude ubee modem heeft toch echt geen goede wifi dekking. Ik heb op dit forum al eerder gelezen dat klanten wel direct zonder problemen dit modem opgewisseld hebben gekregen. Hoe kan het dan dat ik na 2x bellen nog niet eens teruggebeld wordt.
Anyway hopelijk dat ik via deze weg iemand van ziggo zover kan krijgen die mij wel kan voorzien van een nieuw (maar ook beloofd) modem.
mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi hallo, @jossos2,
Fijn dat je wordt benaderd voor een nieuw modem! Wel vreemd dat je deze, ondanks dat je twee keer hebt gebeld, niet hebt ontvangen. Ik ga je uiteraard een nieuw modem toesturen. Deze heb je binnen vijf werkdagen in huis.
@Bert Hartelijk dank voor het meedenken. Ik stuur inderdaad een nieuwe splitter en coaxkabel naar je toe. De splitter en kabel heb je ook binnen vijf werkdagen in huis, maar worden apart van het modem verzonden.
Laat je wanneer je de apparatuur hebt aangesloten of je er tevreden mee bent?
Top, spullen in huis en werken.Dank
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan via deze weg, een Ziggo moderator kan de nodige stappen zetten.
Mogelijk moeten er ook oudere aansluitmaterialen vervangen worden, Ziggo kan je die dan tegelijkertijd meesturen.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Zie hier de aansluiting (verstopt achter de oranje utp kabel)
OK, duidelijk.
De splitter op de wandcontactdoos is verouderd, Ziggo kan je gelijk een nieuwe splitter met een nieuwe passende kabel naar je modem toesturen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi hallo, @jossos2,
Fijn dat je wordt benaderd voor een nieuw modem! Wel vreemd dat je deze, ondanks dat je twee keer hebt gebeld, niet hebt ontvangen. Ik ga je uiteraard een nieuw modem toesturen. Deze heb je binnen vijf werkdagen in huis.
@Bert Hartelijk dank voor het meedenken. Ik stuur inderdaad een nieuwe splitter en coaxkabel naar je toe. De splitter en kabel heb je ook binnen vijf werkdagen in huis, maar worden apart van het modem verzonden.
Laat je wanneer je de apparatuur hebt aangesloten of je er tevreden mee bent?
Top, spullen in huis en werken.Dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.