jos.linden

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

webmaill werkt niet meer goed sinds nieuwe link

Sinds inloggen op Ziggo webmail gewijzigd is van https://mail.ziggo.nl/appsuite naar https://www.ziggo.nl/mail werkt inloggen niet meer..

Krijg melding Er is een fout opgetreden. Probeeer het nogmaals.

Kan mail wel ophalen via Outlook!!!

E-mailadres/wachtwoord van Outlook zijn gelijk aan e-mailadres/wachtwoord van Webmail.

Bij https://www.ziggo.nl/storing  is het veld postcode plotseling verdwenen.

Inloggen op mijn.ziggo.nl werkt normaal.

 

 

22 Reacties 22
Reallife

Level 3
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Yeps, iedere keer dezelfde foutmelding. Totale geschiedenis van alle browsers verwijderd, daarna nogmaals geprobeerd, op alle browsers hetzelfde probleem en helaas dezelfde melding.

Reallife

Level 3
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sinds het aanpassen van de nieuwe app-suite op 18-03-2021 deze problemen.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helder, zuur dat het nog steeds niet lukt. Ik ben eerlijk gezegd wat door mijn opties heen en heb geen troef meer achter de hand. Er zijn geen algemene problemen bekend met onze webmail omgeving en omdat inloggen met je iPhone via dezelfde link wél lukt is het ook uitgesloten dat het aan je eigen mailaccount ligt. Wat het probleem dan wél veroorzaakt is voor mij helaas gissen... 😞

Ik hoop dat er nog een forumlid langskomt met een goed advies of de gouden tip. Mocht iemand anders ook dit probleem ervaren, dan horen we het uiteraard graag hier!

Uitgelicht topic