Het opstarten van ziggo webmail gaat tegenwoordig wel erg traag. Vaak pas na 45 minuten zie ik in de inbox..
Cookies en geschiedenis verwijderen helpt niet evenals opnieuw opstarten. Wat kan ik hier aan doen??
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met welke browser gebruik je de webmail op wat voor apparaat met welke systeemsoftware en versie?
Ik neem aan 45 seconden. 😀
Chrome, Windows 10 en alles de laatste versie
Nee, minuten bedoel ik
Kun je Edge eens proberen?
Ik zie meer vreemde dingen met Chrome.
Goedemiddag @eddytheuns, wat lastig dat je problemen ervaart met de Ziggo webmail. Is het gelukt om het in Edge te proberen?
Edge werkt net zo traag.
Je bedoelt nieuwe mail in de inbox?
of zolang duurt het voordat je de Ziggo mail website ziet na inloggen?
En andere websites dan? Starten die ook traag? Ik vermoed dat het probleem ergens in je PC zit. Webmail start hier prima.
Overige sites starten normaal op dus volgens mij ligt het niet aan de pc.
@eddytheuns Dat is wel heel gek. Kun je eens via een ander apparaat proberen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.