hoe kan je e-mails van een paar maanden oud bekijken in webmail?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Outlook doet niet automatisch POP, dat moet je echt zelf instellen en Outlook laat standaard geen kopie achter op de mail server, dat moet ingesteld worden in Outlook.
Het kan ook zijn dat je een kopie achterlaat voor een beperkte tijd.
Het is moeilijk van afstand te zeggen wat de oorzaak is, als je alle mogelijke instellingen niet kunt zien.
Na de instellingen van outlook verder bekeken te hebben bleek dat outlook een kopie op de server achterlaat en deze na 14 dagen verwijdert. Dit is, denk ik, de oorzaak. De periode kon ik ophogen tot 100 dagen.
Bedankt voor jouw antwoorden.
Met vriendelijke groet
Michael
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je IMAP gebruikt hebt, dan zouden die mails nog in de webmail moeten staan.
Log in op: Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Heb je met een email programma met IMAP de mails verwijderd, zijn ze ook weg op de webmail, de rest zou er moeten staan.
Heb je met een mail programma met POP de mails opgehaald, dan staan ze niet meer in de webmail of je moet een kopie achtergelaten op de mailserver in je mailprogramma hebben ingesteld.
Hallo Bert,
Bedankt voor jouw antwoord.
Ik haal normaliter mijn mails op met outlook van Windows, ik vermoed dat dit mail programma dit met POP doet. (account type pop/smtp).
Ik heb geen instelling aangezet in outlook om een kopie te bewaren op de mail server, of dit zou de default moeten zijn.
Ik zie dat er mails staan in webmail, alleen de oude ontbreken.
Weet jij misschien waarom die oude ontbreken?
Met vriendelijke groet,
Michael
Outlook doet niet automatisch POP, dat moet je echt zelf instellen en Outlook laat standaard geen kopie achter op de mail server, dat moet ingesteld worden in Outlook.
Het kan ook zijn dat je een kopie achterlaat voor een beperkte tijd.
Het is moeilijk van afstand te zeggen wat de oorzaak is, als je alle mogelijke instellingen niet kunt zien.
Na de instellingen van outlook verder bekeken te hebben bleek dat outlook een kopie op de server achterlaat en deze na 14 dagen verwijdert. Dit is, denk ik, de oorzaak. De periode kon ik ophogen tot 100 dagen.
Bedankt voor jouw antwoorden.
Met vriendelijke groet
Michael
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.