Bij openen webmail op iPad krijg ik steeds mededeling dat browser niet wordt ondersteund. Pas vanaf Safari 8 of Firefox. Heb nieuwste software Apple op iPad.
Als ik het via Google Chrome probeer krijg ik mededeling browser wordt niet ondersteund.
Met doorklikken doet webmail het wel, maar wel heel, heel langzaam
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor het meedenken.
Probleem is opgelost. Vermoedelijk bij de laatste update van Apple is er bij instellingen van Safari iets aangevinkt. Namelijk: vraag om desktopversie.
Ik heb dit uitgezet en probleem was opgelost.
Heb ontdekt dat bij update 13 er meerdere instellingen gewijzigd zijn.
Maar nogmaals bedank allemaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke versie van IOS heb je?
Niet iets van een advertentie blocker actief?
Heb je de geschiedenis en andere website data al eens gewist in je browser?
Goedemorgen @Jacques14 welkom op de Ziggo Community
een Klant helpt Klant forum, waarin klanten elkaar op weg proberen te helpen.
Apple heeft diverse Ipad’s en welke bezit jij want de Ipad 4e Generatie die gaat nog mee met IOS 13 en en daaronder niet meer.
Je geeft zelf aan nieuwere versie te hebben. Welke Ipad en versie is dit.
En kan je screenshot met de melding geven van de ondersteunigs fout, dan kan dat eventueel doorgezet worden intern naar Ziggo.
Via Safari of Chromebrowser moet webmail van Ziggo gewoon werken, hier via de Ipad Air2 en Iphone IOS 13.2 wel.
Ben benieuwd naar je reactie, we lezen het graag.
Bedankt voor het meedenken.
Probleem is opgelost. Vermoedelijk bij de laatste update van Apple is er bij instellingen van Safari iets aangevinkt. Namelijk: vraag om desktopversie.
Ik heb dit uitgezet en probleem was opgelost.
Heb ontdekt dat bij update 13 er meerdere instellingen gewijzigd zijn.
Maar nogmaals bedank allemaal.
Goed om te lezen dat het is opgelost.
Klopt die desktopversie aan geeft vervelende bijwerkingen. Vooral ideal betalingen via de bank in mijn geval Ing en oa inloggen via digid ap geven vervelende dingen in beide gevallen ziet de bank of inloggen via digid dat je op een of andere manier met een laptop of computer werkt waarbij de procedures totaal veranderen bij inloggen met digid of betaling met ideal. Je wordt dan doorgelinkt om een QR code te gaan gebruiken of koppelcode digid. Heel omslachtig niet fijn en handig. Zet je de desktopversie in Safari instellingen uit dan kun je weer vanouds inloggen met pincode. Dit allemaal sinds ios 13 niet handig dat Apple of wie dan ook daarover communiceert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.