Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
mathieu1952
Level 1

webmail gaat niet meer naar behoren met geüpdatete Edge browser.

Op 17-2-2022 is door Microsoft de browser Edge geüpdatete. Vandaag communiceert de Ziggo Webmail appsuite niet meer naar behoren met Edge. Als ik op "nieuw bericht" klik, verschijnt er geen nieuw blad waarop ik het bericht kan schrijven, maar boven in beeld een horizontale balk waar verder niets meer in te schrijven is en alleen mail mailadres wordt weergegeven. Dit is het "nieuwe bericht" maar het venster zit verstopt achter het hoofdvenster. Dit is op de plaats waar eigenlijk een donkere balk hoort te zijn. Deze is verdwenen. Zie de meegestuurde schermafbeelding. Tevens is de layout van de verschillende tabbladen gewijzigd. Deze zijn onoverzichtelijker geworden.
Overigens werkt webmail wel met Google Chrome. Dus het is aannemelijk dat het probleem ligt aan de communicatie tussen Edge en Ziggo webmail! Ik hoop dat Ziggo de appsuite snel kan aanpassen.

**Moderator: Screenshot verwijderd i.v.m. zichtbaarheid privégegevens**

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

TIP: Plaats geen privégegevens in je bericht op dit open forum waar heel de wereld mee kan lezen.

Een Ziggo moderator gaat de bijlage verwijderen.

Mogelijke oplossing, haal de cookies van Ziggo weg en leeg de cache van Edge.

Bekijk in context

0 Kudos
mathieu1952
Level 1
Topicstarter

Hallo Bert, Ik heb je mogelijke oplossing geprobeerd en daarna was het probleem inderdaad verholpen. Bedankt hiervoor!!

MVG, Mathieu

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

TIP: Plaats geen privégegevens in je bericht op dit open forum waar heel de wereld mee kan lezen.

Een Ziggo moderator gaat de bijlage verwijderen.

Mogelijke oplossing, haal de cookies van Ziggo weg en leeg de cache van Edge.

0 Kudos
mathieu1952
Level 1
Topicstarter

Hallo Bert, Ik heb je mogelijke oplossing geprobeerd en daarna was het probleem inderdaad verholpen. Bedankt hiervoor!!

MVG, Mathieu