Op 17-2-2022 is door Microsoft de browser Edge geüpdatete. Vandaag communiceert de Ziggo Webmail appsuite niet meer naar behoren met Edge. Als ik op "nieuw bericht" klik, verschijnt er geen nieuw blad waarop ik het bericht kan schrijven, maar boven in beeld een horizontale balk waar verder niets meer in te schrijven is en alleen mail mailadres wordt weergegeven. Dit is het "nieuwe bericht" maar het venster zit verstopt achter het hoofdvenster. Dit is op de plaats waar eigenlijk een donkere balk hoort te zijn. Deze is verdwenen. Zie de meegestuurde schermafbeelding. Tevens is de layout van de verschillende tabbladen gewijzigd. Deze zijn onoverzichtelijker geworden.
Overigens werkt webmail wel met Google Chrome. Dus het is aannemelijk dat het probleem ligt aan de communicatie tussen Edge en Ziggo webmail! Ik hoop dat Ziggo de appsuite snel kan aanpassen.
**Moderator: Screenshot verwijderd i.v.m. zichtbaarheid privégegevens**
Opgelost! Ga naar oplossing.
TIP: Plaats geen privégegevens in je bericht op dit open forum waar heel de wereld mee kan lezen.
Een Ziggo moderator gaat de bijlage verwijderen.
Mogelijke oplossing, haal de cookies van Ziggo weg en leeg de cache van Edge.
Hallo Bert, Ik heb je mogelijke oplossing geprobeerd en daarna was het probleem inderdaad verholpen. Bedankt hiervoor!!
MVG, Mathieu
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
TIP: Plaats geen privégegevens in je bericht op dit open forum waar heel de wereld mee kan lezen.
Een Ziggo moderator gaat de bijlage verwijderen.
Mogelijke oplossing, haal de cookies van Ziggo weg en leeg de cache van Edge.
Hallo Bert, Ik heb je mogelijke oplossing geprobeerd en daarna was het probleem inderdaad verholpen. Bedankt hiervoor!!
MVG, Mathieu
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.