Annick1965

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

wachtwoord wijzigen van upc-email account

Wanneer ik de stappen volg om mijn wachtwoord te wijzigen (mijn ziggo --> producten --> internet --> emailadressen) dan staat mijn upc-email adres er niet bij. Inmiddels heb ik ook een @Ziggo.nl adres aangemaakt maar ik wil het ww wijzigen van het upcmail adres. Hoe doe ik dat? Bellen met jullie lukt niet, daar kom ik niet doorheen. Ik word keer op keer verwezen naar bovenstaande stappen Om gek van te worden. Het zou heel fijn zijn om hier snel antwoord op te krijgen want ik ben hier nu al dagen mee bezig. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallelujah! Het heeft 4x bellen, zonder iemand te spreken, en vele mails gekost maar mijn upc-email account is opgelost! Helaas duurde dit wel 12 dagen. Maar in ieder geval dank aan de Ziggo moderators. 

Bekijk in context

34 Reacties 34
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ziggo moderators kunnen dit voor je oplossen en/of de juiste mensen bereiken om het email adres zichtbaar te maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @Annick1965 , allereerst welkom op onze Ziggo Community 🙂 

Wel vreemd dat je er niet doorkomt bij mijn collega`s van de telefonische helpdesk. Uiteraard wordt er verwezen naar het online stappenplan, maar je moet ook een optie krijgen om doorverbonden te worden met 1 van mijn collega`s. Goed dat je hier om hulp vraagt wanneer je er zelf niet uitkomt. Wij helpen je hier graag.

Is het mogelijk dat je UPC e-mailadres op een oud of ander account geactiveerd staat in plaats van je huidige account?
Let erop dat jij dit e-mailadres niet deelt in dit openbare topic ter bescherming van je eigen persoonsgegevens.

Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik weet niet of het UPC email adres op een oud of ander account staat geactiveerd. Wat ik weet is dat met de overname door Ziggo mijn upcmail adres is over gezet op Ziggo.  

 

Als ik het 0900-1884 bel, word ik net zo lang door verwezen totdat ze mij iedere keer een sms sturen met een link om mijn ww via de website te wijzigen. Ik zit dus in een loep waar ik niet uitkom. Heel vervelend en klantonvriendelijk. Ik wil iemand spreken die dit kan oplossen voor mij. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Meindert Ik vermoed dat het e-mailadres niet zichtbaar meer is sinds de laatste Mijn Ziggo software update.

Een heleboel oude mailadressen zijn toen onzichtbaar geworden.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Annick1965, ik heb even meegekeken in jouw mijn Ziggo profiel en ik zie hem inderdaad niet terug. Wil je het e-mailadres tussenhaakjes achter je postcode zetten, in je Ziggo Community profiel? Dan ga ik ervoor zorgen dat hij terug komt in jouw profiel. 

Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat is het eerste adequate antwoord dat ik heb gekregen! Dank Lotte. Bij deze. Ik hoop dat je het kan oplossen voor mij. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Annick1965 Geen dank! Ik heb de aanvraag ingediend, binnen 2-3 dagen moet hij weer in mijn Ziggo staan. 

 

Hou je ons op de hoogte? 

RL.HOOGWERF

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dus zouden jullie het voor mij ook kunnen oplossen. Zag dat Lotte een oplossing had gevonden. Dus als ik mijn email achter mijn postcode zet zou jij het dan voor mij ook kunnen regelen dat het mail adres weer zichtbaar word.

RL.HOOGWERF

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Lotte  Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb net mijn oude email adres achter mijn postcode gezet. Zou jij voor mij het probleem ook op kunnen lossen. 

Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Lotte of wie dan ook

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Tot overmaat van ramp kreeg ik het onderstaande email bericht van een collega bij Ziggo wat aangeeft dat er allerlei dingen door elkaar lopen want die heeft het over klantnummers en verplaatsen van email accounts. En de mail is ook nog gericht aan een ex-partner met wie ik tot 2015 een ander ziggo account had. Reageren op de mail kan niet.

Dus, nu nogmaals de vraag: ZIGGO, LOS MIJN PROBLEEM OP VAN MIJN VERDWENEN UPC EMAIL ACCOUNT!!

 

Hieronder de mail die ik ontving die over iets heel anders lijkt te gaan. 

 

 

Onze reactie (referentienummer 220105-001084)

 

 

Beste meneer, mevrouw O
 
Laatst vroeg je de klantenservice een e-mailadres naar een ander klantnummer te verplaatsen.
 
Dat is tegenwoordig niet meer mogelijk. Een e-mailadres blijf altijd gekoppeld aan hetzelfde klantnummer, en wordt niet verplaatst naar een ander klantnummer.
 
Jeroen
Case Management
Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En daarbij zou ik het toch wel heel erg op prijs stellen om telefonisch contact te hebben met iemand van Ziggo. Ik ben hier al een week mee bezig en nog geen steek verder gekomen. Service is hier ver te zoeken. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Annick1965 Als dat email adres eerder onder een ander klantnummer heeft bestaan, dan zet Ziggo het niet meer om.

Reactie Ziggo in een ander topic:

Er zijn slechts 2 uitzonderingen nog waarbij dit gebeurt:

  1. Bij overlijden kan de Servicedesk Nabestaanden met de nabestaanden het e-mailadres overhevelen.
  2. Wanneer het e-mailadres door een fout van ons is komen te vervallen.
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Annick1965

Ik ben er even ingedoken. Het blijkt dat het betreffende e-mailadres hoort bij een ander klantnummer dat niet meer actief is. Zoals @Bert al aangeeft zetten we zo'n e-mailadres of alias niet om naar een ander klantnummer. Dat is ook de reden dat mijn collega het e-mailadres niet heeft omgezet. Sorry dat we eerder hier een andere indruk hebben gewekt, maar dit is niet mogelijk.

 

@RL.HOOGWERF, ik heb ook even naar jou situatie gekeken. Daarvoor geldt hetzelfde, het e-mailadres hoort bij een oud, niet meer actief klantnummer. We kunnen het e-mailadres niet omzetten naar het nieuwe klantnummer. 

RL.HOOGWERF

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hoe kan ik dan mijn wachtwoord wijzigen. Mijn mail is gehackt, daar heb ik een bericht van ziggo over gehad. de oplossing was om het wachtwoord te wijzigen, maar als ik niet meer bij de gegevens kan gaat dat dus niet lukken.

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hele terechte vraag, @RL.HOOGWERF Ik heb even overleg gepleegd met de afdeling die hierover gehad en toch een opdracht aangemaakt om het adres om te hangen naar je nieuwe klantnummer. Na het weekend is er meer duidelijkheid. Lijkt het dan nog niet goed, dan gaan we er achteraan!

 

 

@Annick1965, ook jouw situatie werd opnieuw onder de loep genomen en mijn collega heeft het adres voor je omgehangen. Deze zou binnen enkele dagen weer zichtbaar moeten zijn. 

RL.HOOGWERF

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top bedankt voor de reactie. Ga het afwachten

Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Rikst

Dank dat je er in duikt, Rikst. Wat ik niet snap is dat dit account waarschijnlijk dan is beëindigd rond 2015 of 2016 maar dat dit nu pas aan het licht komt nu ik het heb gezocht om mijn wachtwoord te wijzigen. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad om mails te ontvangen of versturen van dit mail adres ook al heb ik kennelijk nu een ander klant nummer. Hoe kan dat dan? 

Annick1965
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dat zou heel fijn zijn. Ik wacht af. 

Arend52

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook bij mij is het emailadres niet zichtbaar, blijkt in het account van mijn ex te staan. Oplossing van Ziggo is om een nieuw adres aan te maken omdat overzetten niet kan Uit het antwoord blijkt dat het dus wel kan. Mijn vraag is: kan mijn huidig emailsadres in MijnZiggo gezet worden zodat ik het wachtwoord kan veranderen ivm een hack?

Uitgelicht topic