Welkom op het forum. Dit is een klanten forum waarin we elkaar kunnen proberen te helpen maar er kijken ook Ziggo medewerkers mee (de moderators) die vaak net even wat meer kunnen.
Als eerste: zorg er even voor dat je de juiste NAW gegevens aan je profiel toevoegt. Geen zorgen: alleen Ziggo medewerkers kunnen die informatie inzien en het kan ze helpen om snel die gegevens erbij te pakken zodat ze de status van je problemen kunnen achterhalen.
Dus inloggen op Mijn Ziggo lukt niet, dat is natuurlijk heel vervelend. Maar… misschien heb je hiervoor de helpdesk niet nodig want ook ‘Mijn Ziggo’ (ofwel: je Ziggo / Vodafone account) heeft een optie voor “wachtwoord vergeten”, volg even deze link:
https://account.ziggo.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen
Daarmee zou je theoretisch het Ziggo account vrij moeten kunnen krijgen en als je dat eenmaal hebt kan je ook weer bij alle mail accounts. Heb je dit al geprobeerd?