GP

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord e-mailadres ziggo wijzigen lukt niet

Ik wil mijn wachtwoord van mijn Ziggo Mail wijzigen. Ik doe dit volgens de stappen die staan aangegeven, dus inloggen op Ziggo en dan internet. Hierna zou ik mijn wachtwoord van mijn e-mail moeten kunnen wijzigen.

Maar mijn originele mailadres wordt niet weergegeven.  Ik krijg alleen de mogelijkheid om een"extra" e-mailadres  aan te maken. Maar dat is niet wat ik wil.

 

AUB geen verwijzingen naar de bestaande instructies, want die werken blijkbaar niet!

 

Wie geeft mij het juiste advies? Alvast bedankt!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @GP
Ik zie dat het ticket inmiddels opgepakt is. Werkt alles naar behoren? 🙂

Bekijk in context

48 Reacties 48
GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overigens vind ik het erg klantonvriendelijk dat ik bij het zoeken van telefonische hulp weer verwezen wordt naar de website en mijn ziggo omgeving! Kennelijk rest mij geen andere optie dan mijn vraag via dit forum te plaatsen en te moeten wachten tot er hopelijk iemand reageert!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zet het e-mailadres achter je huisnummer in je profiel, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @GP! Gek dat je e-mailadres niet onder je gegevens staat!

Kan het zijn dat je destijds je e-mailadres hebt aangemaakt onder een ander abonnement? Dat die daar nog staat? Als je echt geen idee hebt, wil je dan je e-mailaders onder je gegevens zetten zoals @Bert aangaf? 🙂 

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Carlien,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb bij mijn weten geen ander e-mailadres of iets dergelijks aangemaakt. Ik heb mijn e-mailadres bij mijn gegevens erbij gezet. Hopelijk kun je me nu helpen.

 

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik heb je e-mailadres gevonden. Maar ik bedoelde meer of je dit adres ooit onder een ander adres (Ziggo Abonnement) hebt aangemaakt. Dus dat die daar nog onder staat ipv onder je eigen abonnement. 

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen idee!

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem als Milosh (zie toppiclijst). Waarschijnlijk is dit idd een oud e-mailadres van een eerder account. Echter, als jullie dit mailadres verwijderen, kan ik dan zelf weer hetzelfde e-mailadres aanmaken op Mijn Ziggo? Graag jullie spoedige reactie, zodat ik verder kan. Ik kan nu nl al weken niet mailen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@GP Als het email adres is verwijderd uit een ander account, kun je het email adres tegenwoordig niet opnieuw meer aanmaken in Mijn Ziggo, heb ik begrepen van een paar mensen die dit nodig hadden en hebben uitgeprobeerd en later met de bevestiging vanuit Ziggo in dat topic.

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bert wat is dan wel een oplossing die werkt? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Als je weet onder welk abonnement het staat @GP, dan kunnen we het overzetten naar jouw account. Maar ik weet niet of je nog weet onder welk account het staat. 

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat weet ik echt niet meer. Dat abonnement bestaat immers al lang niet meer. Graag echt een oplossing!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Carlien @Maud @GP wordt in 2 topics geholpen door jullie beiden met hetzelfde probleem.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hm duidelijk @GP! Ik heb een ticket aangemaakt zodat je e-mailadres onder je huidige account geregistreerd wordt. Hier gaat een andere afdeling deze week mee bezig. We houden je op de hoogte of dit goed gaat. 

 

Het is niet heel handig om in 2 topics te reageren want dat kan dan niet goed gaan als we beide in het systeem gaan werken. Gelukkig zit @Maud naast mij en wordt daar nu verder niks mee gedaan. Super dat je zo scherp bent @Bert

 

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Carlien Dat snap ik, maar ik wil graag een oplossing voor mijn probleem en ben hier al weken mee bezig! Fijn dat het nu opgepakt wordt!

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @GP
Ik zie dat het ticket inmiddels opgepakt is. Werkt alles naar behoren? 🙂

GP
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jiri Ja het is opgelost. Dankjewel. Ik blijf het wel erg klantonvriendelijk en omslachtig vinden om op deze manier (via een forum) tot een oplossing te komen! 

Nelleke007

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde : heb een @Home.nl adres maar er is een @Ziggo.nl adres standaard ingevuld. Wil graag mijn wachtwoord veranderen. Aantal maanden geleden is wel weer een nieuw internet abo ingegaan, TV hebben we al jarenlang maar zijn een jaartje glasvezel geweest. Maar altijd @Home.nl gehouden en ook mail blijven ontvangen.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@GP, graag gedaan natuurlijk! Dat had inderdaad niet gehoeven, jammer dat het wel zo heeft moeten lopen 😞 

@Nelleke007 als je het @Home e-mailadres invoegt in de persoonlijke gegevens in jouw profiel tussen haakjes achter de postcode, dan kan ik ook voor jou aan de slag. 

Nelleke007

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gedaan Madelon

 

Uitgelicht topic