1
Vraag
2
Reageer en help mee
ndebie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord casema mail aanpassen

In andere topics zag ik staan dat als je het wachtwoord van een casema mail wil aanpassen je moet in loggen bij Mijn Ziggo en dan naar producten gaan. Maar als ik inlog is producten bij mij grijs en kan ik daar ook niet op klikken.

Ik heb namelijk, behalve het casema mail adres,  geen producten meer lopen bij Ziggo.

Ik heb al geprobeerd om bij het inloggen in ziggo webmail op wachtwoord vergeten te klikken. Wordt gemeld dat er een mail naar het casema mailadres gestuurd wordt. Maar niets ontvangen.

 

Wat nu ?

3 Reacties 3
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Dat zou in principe niet moeten kunnen. Geen Ziggo-producten meer, maar nog wel een e-mail account? Hoelang heb je je abonnement al opgezegd? Na een tijd zou het e-mail adres ook niet meer kunnen gebruiken.

ndebie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het e-mailadres (casema.nl) was al aanwezig voordat het bedrijf Ziggo ontstaan is. Is ook actief gebleven nadat ik geen producten meer bij Ziggo had. Via ziggo webmail heb ik al die tijd in kunnen loggen. Nu lukt het alleen niet om het wachtwoord van de webmail aan te passen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hoi @ndebie en welkom op onze Community! 

Wat gek dat je nog wel je emailadres kunt gebruiken terwijl je geen diensten meer hebt bij Ziggo. Dit is een fout in ons systeem geweest waardoor je zo lang nog gebruik hebt kunnen maken van jouw casema emailadres. Ik kan je hier helaas niet verder mee helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic