Dag,
Lang geleden log je in op het emailprogramma van Ziggo. Recht toe recht aan, naam, wachtwoord, snel.
Later kwam de eerste reclame bij het inloggen. Vervelende acteurs die elke keer aandacht vroegen en vragen. Het inloggen duurde al langer.
Laatste tijd nog meer reclame voor Wifi-verbeteraars en weet niet wat. Werkelijk ongewenst.
Tegenwoordig duurt het vijf tot zes seconden voordat email zich opent.
Ik wil van de ongewenste reclame af. Immers ik betaal genoeg aan Ziggo.
Van een gratis emailprogramma snap ik de reclame.
Graag reactie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mee eens. Of maak een sluiproute voor ons community gebruikers.
Hey @Richard_57,
Welkom hier! Ik kan mij voorstellen dat je het irritant vind dat de website langzaam laadt. Bij mij gaat het laden razendsnel dus ik hebt mijn collega's opgetrommeld om ook de website te openen en een aantal van hen ervaren hetzelfde als jij. Wat ik je aan wil raden is om deze feedback door te geven via de ‘Suggesties’ knop aan de rechterkant van het inlogscherm, op die manier komt je feedback direct bij de juiste afdeling terecht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.