hallo
AOP > groen rode kabel naar splitter 1215Mhz met 3 f connector aansluitingen
1 rood rood kabel gaat naar modem
1 uitgang gaat met een f connector naar de wandcontactdoos in de woonkamer bijgevoegd een foto van de splitter
nu is mijn vraag kan ik een verloopstuk gebruiken om van die kabel die naar de wcd gaat een coax iec te maken zodat ik de gewone upc opdruk splitter kan gebruken
zat zelf te denken aan deze
F-Connector naar coax verloopstekker,
Aansluiting 1: F-Connector Female,
Aansluiting 2: IEC Female,
Verguld: Nee,
Per stuk.
Productcode: 434
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja, dan hebt u inderdaad de goede adapter.
Houdt u er wel rekening mee, dat u dan een extra 4dB verzwakker in de lijn naar de andere splitter zet? Dat hoeft niet direct gevolgen te hebben, maar dat kan wel.
Suc6
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
ja hoor, dat kan. Dat wordt wel vaker gebruikt.
Maar ik begrijp niet waar u die splitter wil plaatsen, dus kan ik u niet helpen met welke adapter u nodig hebt.
Pasi wrote:Hallo,
ja hoor, dat kan. Dat wordt wel vaker gebruikt.
Maar ik begrijp niet waar u die splitter wil plaatsen, dus kan ik u niet helpen met welke adapter u nodig hebt.
ik wil gewoon de normale upc opdruk op het AOP zetten zodat hij direct bij de AOP al opgesplitst wordt in 2 signalen en niet eerst met een kabel naar een andere splitter gaat
Ja, dan hebt u inderdaad de goede adapter.
Houdt u er wel rekening mee, dat u dan een extra 4dB verzwakker in de lijn naar de andere splitter zet? Dat hoeft niet direct gevolgen te hebben, maar dat kan wel.
Suc6
ok connector is besteld hopelijk werkt het gewoon goed zal wel aangezien het modem dan nog directer op de AOP wordt aangesloten
robinjoo19 wrote:ok connector is besteld hopelijk werkt het gewoon goed zal wel aangezien het modem dan nog directer op de AOP wordt aangesloten
Gaat gewoon werken met dit verloopje , niks mis mee.
robinjoo19 wrote:ok connector is besteld hopelijk werkt het gewoon goed zal wel aangezien het modem dan nog directer op de AOP wordt aangesloten
heb je problemen met je modem of tv’s?
anoniemforum wrote:robinjoo19 wrote:ok connector is besteld hopelijk werkt het gewoon goed zal wel aangezien het modem dan nog directer op de AOP wordt aangesloten
heb je problemen met je modem of tv’s?
helemaal niks signaal op de mediabox geeft aan dat hij goed is maar wou hem alleen op de correcte wijze aansluiten op de AOP en niet eerst weer via een andere splitter
nu gaat ie AOP > kabel > splitter > modem
ik wil AOP> UPC opdruk splitter >modem
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.