leo0054

Raadgever
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

verzoek wifibooster terug te sturen

@Ziggo 

Vandaag, 13 januari 2022, ontving ik een verzoek een wifibooster terug te sturen. Dit kan ik niet omdat ik nooit een wifibooster van Ziggo heb ontvangen. Echter wat ik wel gehad heb zijn 2 wifi pods. Deze heb ik na enkele weken in bezit te hebben gehad geretourneerd. Het nummer op uw terugzendverzoek is ook het nummer van die wifi pods. Graag terugzendverzoek intrekken.

 

leo0054_0-1642075746478.png

leo0054_2-1642075824011.png

======================================================

Terugzendbewijs van PostNL:

leo0054_3-1642075881199.png

 

 

3 Reacties 3
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1031Posts
  • 186Oplossingen
  • 344Likes

Ha Leo,

 

Om deze 'retourzaak' het snelste gesloten te hebben, kan je beter contact opnemen met de klantenservice via www.ziggo.nl/chat of telefonisch (1200 Ziggolijn / 0900-1884)! Die kunnen dat direct regelen. Moderators op het forum ook, maar daar gaat nog wel eens een dag of twee overheen 🙂

leo0054
topicstarter
Raadgever
  • 78Posts
  • 3Oplossingen
  • 21Likes

@Ziggo

Gebeld met 1200; 130122 om 14.25h. Ik wacht op een bevestiging via e-mail dat er niets meer hoeft te worden geretourneerd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5529Posts
  • 1317Oplossingen
  • 1763Likes

Hi @leo0054

Ondanks dat je al contact met één van mijn collega's hebt gehad heb ik voor de zekerheid een blik achter de schermen genomen. Mijn collega heeft de Wifibooster pods als retour geregistreerd. Je zult nu dus ook geen herinneringen meer ontvangen om deze te retourneren.

Uitgelicht topic