Hallo , een aantal jaren geleden heb ik per ongeluk accounts verwijdert en er is een bij die ik niet meer kan terughalen . Worden die dan permanent verwijdert of is er nog een mogelijkheid dat ik die terug kan zetten in de huidige email ?
mvg
Stephan
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Nahpets66 Een terechte vraag hoor! Het is alleen mogelijk om een alias aan te maken voor een @Ziggo.nl e-mailadres. Het is niet meer mogelijk om dit voor een @upcmail, @Quicknet, @Home of @Casema e-mailadres te doen, als deze eerder is verwijdert. Sorry!
Bij het aanmaken van een extra e-mailadres wordt altijd ''@ziggo'' toegevoegd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je dat mailadres toen in je Mijn Ziggo verwijderd of ergens anders in, zoals een mailprogramma?
volgens mij heb ik die in mijn ziggo verwijdert gehad maar weet dat niet zeker omdat dat al een tijdje geleden is
Zet dat mailadres achter je postcode in je profiel, dan kan een Ziggo moderator kijken hoe en wat en de mogelijkheden.
Heb het mailadres toegevoegd aan de postcode in mijn profiel , hoop dat het gaat lukken .👍
@Nahpets66 Een terechte vraag hoor! Het is alleen mogelijk om een alias aan te maken voor een @Ziggo.nl e-mailadres. Het is niet meer mogelijk om dit voor een @upcmail, @Quicknet, @Home of @Casema e-mailadres te doen, als deze eerder is verwijdert. Sorry!
Bij het aanmaken van een extra e-mailadres wordt altijd ''@ziggo'' toegevoegd.
Ok , dank je , dan houdt het op
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.