1
Vraag
2
Reacties
Nahpets66

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

verwijdert account in mail terughalen

Hallo , een aantal jaren geleden heb ik per ongeluk accounts verwijdert en er is een bij die ik niet meer kan terughalen . Worden die dan permanent verwijdert of is er nog een mogelijkheid dat ik die terug kan zetten in de huidige email ?

 

mvg

Stephan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Nahpets66 Een terechte vraag hoor! Het is alleen mogelijk om een alias aan te maken voor een @Ziggo.nl e-mailadres. Het is niet meer mogelijk om dit voor een @upcmail, @Quicknet, @Home of @Casema e-mailadres te doen, als deze eerder is verwijdert. Sorry! 

Bij het aanmaken van een extra e-mailadres wordt altijd ''@ziggo'' toegevoegd. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je dat mailadres toen in je Mijn Ziggo verwijderd of ergens anders in, zoals een mailprogramma?

Nahpets66
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

volgens mij heb ik die in mijn ziggo verwijdert gehad maar weet dat niet zeker omdat dat al een tijdje geleden is

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zet dat mailadres achter je postcode in je profiel, dan kan een Ziggo moderator kijken hoe en wat en de mogelijkheden.

Nahpets66
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb het mailadres toegevoegd aan de postcode in mijn profiel , hoop dat het gaat lukken .👍

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Nahpets66 Een terechte vraag hoor! Het is alleen mogelijk om een alias aan te maken voor een @Ziggo.nl e-mailadres. Het is niet meer mogelijk om dit voor een @upcmail, @Quicknet, @Home of @Casema e-mailadres te doen, als deze eerder is verwijdert. Sorry! 

Bij het aanmaken van een extra e-mailadres wordt altijd ''@ziggo'' toegevoegd. 

Nahpets66
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ok , dank je , dan houdt het op 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic