Mijn oude @Home email adres wordt gebruikt voor identiteitsfraude. Hoe kan ik dit email adres laten verwijderen? Ik ben geen klant meer van Ziggo. Dit oude email adres is niet via mijnziggo te benaderen. Het veranderen van een wachtwoord dus ook niet. Uiteraard al gebeld met ziggo klantenservice maar ze geven aan mij niet te kunnen/mogen helpen. De enige methode volgens hen is een bericht op deze community.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @rfennema009 , welkom op onze Community. Goed dat je gelijk contact hebt opgenomen hierover wanneer je e-mailadres gebruikt wordt voor identiteitsfraude. Bijzonder dat onze telefonische helpdesk je hiermee niet kon helpen.
Wil jij het e-mailadres waarover je vraag gaat, aanvullen in je persoonlijke profiel? Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef het e-mailadres op in deze link bij je "Persoonlijke opmerkingen" (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)
Geef je een reactie in dit topic wanneer jij je e-mailadres hebt toegevoegd aan je profiel? Alvast bedankt!
Dag Meindert, Fijn dat je hier naar kunt/wil kijken. Ik heb bij de persoonlijke opmerkingen conform je instructies het deel van het email adres wat voor @Home komt daar neergezet. (@home) kon ie nl niet opslaan.. Hopelijk is het zo duidelijk.
Goedemorgen @rfennema009
Was jij wellicht vanmorgen zelf ook ergens mee bezig? Ik zie namelijk dat vanmorgen rond kwart over 8 het account is verwijderd 😮
Of kan het zo zijn dat je telefonisch contact hebt gehad o.i.d.?
Goedemorgen, nee ik heb zelf niets gedaan. Het account is in ieder geval geblokkeerd nu. Dat is fijn. Maar het lijkt erop dat het nog wel bestaat. Via microsoft ontvang ik de volgende melding:
Taak - Verzenden... rapporteert fout (0x800CCC78): Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 421 4.1.0 SMTP400 Uw e-mail account is geblokkeerd. Wijzig het wachtwoord in Mijn Ziggo om weer te kunnen versturen.
Het email adres waarover het gaat lijkt nog wel mails te kunnen ontvangen. Een mail die wordt verstuurd vanuit outlook naar het betreffende email adres geeft (nog) geen foutmelding. Kun je me nog een keer bevestigen / checken dat het account niet alleen geblokkeerd is, maar daadwerkelijk ook verwijderd? Alvast hartelijk dank
Check helder. Ik zag dat er al een blokkade op was gekomen, maar dit is vanuit fraude gebeurt wegens gedetecteerde fraudekwesties.
We hebben het e-mailaccount nu volledig van de server verwijderd 🙂 @rfennema009
Ja, via outlook ontvang ik nu de melding dat het email adres niet langer bestaat. Bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.