1
Vraag
2
Reacties
pewe1

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

vervanging van de modem

Ik kreeg een brief dat binnen 2 weken mijn modem wordt vervangen (reden: huidige te langzaam).

Ik heb een nu een smartwifi modem (witte Compal) en die zie ik ook gewoon op de site staat en schijnbaar wordt die dus nog steeds verstrekt.


Net gebeld om toelichting (waarom vervangen / wat krijg ik dan / is die dan beter dan de huidige Compal).
Weinig meer te horen gekregen dan dat in de brief staat.

Vraag: kan iemand mij vertellen wat de reden is van het gaan vervangen van de witte Compal, wat ga ik krijgen en is die dan beter dan de huidige Compal?

Hoor graag

Peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pewe1, welkom op de Ziggo Community en goed dat je hier navraag over doet!

 

Er zijn diverse redenen waarom het modem pro-actief wordt vervangen. In jouw situatie komt het door bovengemiddeld verbruik van de verbinding. Het nieuwe modem kan hier beter mee omgaan, die maakt gebruik van het zogenaamde OFDMA-netwerk. Op deze manier zorgen we voor een betere verbinding voor jou en voor iedereen in de wijk.

 

Je krijgt een Connectbox Giga of een SagemCom Connectbox, welke van de twee is voor mij helaas ook nog niet in te zien. Als het aansluiten niet lukt of je wil het toch liever laten doen, dan heb je ook recht op een monteursafspraak.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik ga dit even voorleggen aan een Medewerker van Ziggo zei kunnen antwoord geven op je vraag hier over. En ja de witte Connect Boxen (Smart Wifi Box) worden nog steeds geleverd.

pewe1
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

dank je voor de reactie. Net zelf ook al iemand gesproken en ik hoop dat jij meer duidelijkheid kan geven

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik niet maar medewerker van Ziggo, ik ben maar een klant, de medewerker komt er op terug voor je 😉

pewe1
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

moet je meer gegevens van mij hebben of gaat de ziggo-medewerker daar om vragen als dat nodog is

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Je gegevens staan goed je hebt een vinkje achter je naam, dat houd in dat postcode en huisnummer bekend zijn en alleen zichtbaar voor een Ziggo medewerker.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @pewe1, welkom op de Ziggo Community en goed dat je hier navraag over doet!

 

Er zijn diverse redenen waarom het modem pro-actief wordt vervangen. In jouw situatie komt het door bovengemiddeld verbruik van de verbinding. Het nieuwe modem kan hier beter mee omgaan, die maakt gebruik van het zogenaamde OFDMA-netwerk. Op deze manier zorgen we voor een betere verbinding voor jou en voor iedereen in de wijk.

 

Je krijgt een Connectbox Giga of een SagemCom Connectbox, welke van de twee is voor mij helaas ook nog niet in te zien. Als het aansluiten niet lukt of je wil het toch liever laten doen, dan heb je ook recht op een monteursafspraak.

pewe1
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hoi Alex, dank voor de reactie. bovengemiddeld gebruik heeft wrs te maken met veel thuiswerken. Ik wacht nu verder maar even af. Mogelijk dat ik wel gebruik wil maken van de monteur, want niet thuis kunnen werken als er iets niet lukt zou wel erg vervelend zijn.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@pewe1. Laat het maar weten :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic