1
Vraag
2
Reacties
JM2_upc2

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

vervanging modem/mediabox

Ik heb nu al sedert de overgang UPC->Ziggo (5jr?) dezelfde mediabox/internet modem. Ondertussen heeft de techniek niet stil gestaan. Heeft Ziggo hier een vervangingsbeleid voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @JM2_upc2 , goedemiddag! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je eens nieuwsgierig bent naar wat de mogelijkheden zijn voor nieuwe apparatuur! Dit verschilt een beetje en is situatie afhankelijk. 

 

Wat betreft modems, vind je op deze pagina bij stap 2 een slide-show van de modems die nog aan de eisen voldoen. Zit je modem hier niet tussen of weet je het niet zeker, laat het dan weten. 

Zit je modem hier wel tussen? Dan voldoet je modem aan alle voorwaarden van je abonnement. Een modem wordt dan alleen vervangen als deze defect is. 

 

Betreft mediaboxen, zit het net even anders. Wij leveren mediaboxen in bruikleen. Welke mediabox je krijgt, is afhankelijk van het abonnement dat je hebt. Bijvoorbeeld in onze huidige pakketten, krijg je: 

 

Alleen bij het TV Start pakket zijn er nog verschillende smaakjes. Namelijk:

  • Een CI+ module
  • Een Ziggo Mediabox:
    - De Ziggo Mediabox in voormalig Ziggo gebied is een Humax 
    - De Ziggo Mediabox in voormalig UPC gebied is een PACE

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @JM2_upc2 , goedemiddag! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je eens nieuwsgierig bent naar wat de mogelijkheden zijn voor nieuwe apparatuur! Dit verschilt een beetje en is situatie afhankelijk. 

 

Wat betreft modems, vind je op deze pagina bij stap 2 een slide-show van de modems die nog aan de eisen voldoen. Zit je modem hier niet tussen of weet je het niet zeker, laat het dan weten. 

Zit je modem hier wel tussen? Dan voldoet je modem aan alle voorwaarden van je abonnement. Een modem wordt dan alleen vervangen als deze defect is. 

 

Betreft mediaboxen, zit het net even anders. Wij leveren mediaboxen in bruikleen. Welke mediabox je krijgt, is afhankelijk van het abonnement dat je hebt. Bijvoorbeeld in onze huidige pakketten, krijg je: 

 

Alleen bij het TV Start pakket zijn er nog verschillende smaakjes. Namelijk:

  • Een CI+ module
  • Een Ziggo Mediabox:
    - De Ziggo Mediabox in voormalig Ziggo gebied is een Humax 
    - De Ziggo Mediabox in voormalig UPC gebied is een PACE
JM2_upc2
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Zoals vermoedt geen vervangingsbeleid dus - enkel een abbo upgradebeleid.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
JM2_upc2 wrote:

Zoals vermoedt geen vervangingsbeleid dus - enkel een abbo upgradebeleid.

Als u dit forum een beetje volgt zou u weten dat er later dit jaar een software upgrade voor de mediabox XL wordt verwacht. Nog geen hardware vervanging maar die zal er over enige jaren vast wel eens komen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic