wat is het verschil tussen de tp link deco s4 en de m4?
heb via ziggo de m4 gekregen maar wil deze uitbreiden maar de m4 is lastig te verkrijgen en de s4 overal en minder duur
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
badkamer is vaak door muren en zo dus daar een m4 of s4 ,boven staat een m4 2 kamers hebben goed internet en op andere kamer valt ie vaak weg en springt ie over op 4g en op 1 gedeelde van de tuin valt ie soms ook weg daarom wou ik een set van 3 en wat ik een beetje begreep is er tussen de m4 en s4 weinig verschil en de set van 3 ligt ongeveer tussen 100 en 120 euro
Heb 2 keer de deco m5 erbij genomen en nu werkt het goed
werdt alleen aangeraden om de om m5 op de zwakke plekken neer te zetten maar toen kreeg ik een foutmelding iets van een deco met een hogere prioriteit is toegevoegd en dat de hoofd deco niet goed werkt dus heb nu een m5 als hoofd deco gemaakt
wat me verder opviel is dat als ik een speedtest van tp linkt doe dat ik bijna overal 240 mb heb en met ziggo speedtest of een andere op plekker 100mb of zo
test de tp link alleen de hoofd deco of werken andere niet goed met het mesh systeem?
De M5 is de iets betere deze als Hoofd instellen is inderdaad correct. Bedoel je met de Speedtest van TP link een optie in de Deco app?
Wat laten https://www.speedtest.net/nl en http://www.dslreports.com/speedtest zien.
De eerste Deco zou inderdaad 240Mb moeten doorgeven deze is altijd bedraad aangesloten. Via de overigen is rond de 100Mb binnen de normen als deze onbedraad zijn verbonden.
"...maar toen kreeg ik een foutmelding iets van een deco met een hogere prioriteit is toegevoegd..."
"...De eerste Deco moet altijd in in deze volgorde: Deco X60>Deco M9 Plus>Deco X20/W3600 > Deco P9 >Deco P7>Deco M5/M1300> Deco M4R/E4R/W2400/AC1200>Deco S4..."
kunnen deco apparaten elkaar verstoren?
in de huiskamer de hoofd deco de m5 en ongeveer 20 meter verder is de badkamer en als ik de een m4 zonder utp plaats dan lijkt me internet in huis slechter te worden
wat me verder opviel is dat je bij de m5 meerdere functies heb zoals virus scanner
maar als de m4 deco"s er bij zitten dan heb ik die opties niet meer in de deco app
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.