Beste Ziggo,
We hebben sinds lange tijd de volgende modem Ubee EVW3200/320b in huis. Onlangs maakte ik wifi-connectie hiermee met mijn mobieltje, en daar zag ik bij de instellingen dat de wifi-verbinding van de modem: WPA/WPA2 (TKIP) niet als veilig wordt beschouwd. Kan de verouderde modem vervangen worden door een actueel model waar aan de laatste beveiliging wordt voldaan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @GABBA! Leuk je te mogen verwelkomen hier op de Ziggo Community 🙂
Je hebt een relatief oud modem thuis staan welke kosteloos vervangen kan worden. Dat is geen enkel probleem! Ik heb een nieuwe voor je besteld en deze komt zo snel als mogelijk je kant op. Je huidige modem blijft werken totdat je de nieuwe aangesloten hebt. Daarna mag je deze Ubee inleveren bij de milieustraat, we hoeven hem niet retour.
Vragen? Stel ze gerust!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Bel met 0900-1884 of met 1200 via je Ziggo lijn als je die hebt en stel de vraag , er zal dan kosteloos een nieuw modem worden gestuurd.
-
Hi @GABBA! Leuk je te mogen verwelkomen hier op de Ziggo Community 🙂
Je hebt een relatief oud modem thuis staan welke kosteloos vervangen kan worden. Dat is geen enkel probleem! Ik heb een nieuwe voor je besteld en deze komt zo snel als mogelijk je kant op. Je huidige modem blijft werken totdat je de nieuwe aangesloten hebt. Daarna mag je deze Ubee inleveren bij de milieustraat, we hoeven hem niet retour.
Vragen? Stel ze gerust!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.