Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik ben per ongeluk mijn Mailprogramma Windows Live Mail kwijt geraakt, waarschijnlijk door het verwijderen van Windows Essentials 2012.
Is het mogelijk dit programma weer terug te plaatsen? en hoe.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas wordt Live mail niet meer ondersteund door MS, je kunt/moet nu het standaard mail programma uit W10 gebruiken. Of een willekeurig ander mail progje bv Google mail.
je zou via google kunnen kijken of nog een installatie is voor windows Essentials anders kan ik wel een in wetransfer zetten maar weet niet of dat is toegestaan op het community
@anoniemforum Openbaar linken naar eigen software is niet toegestaan, voor zover ik weet, vanwege veiligheid.
Maar wat let je om een link via een privébericht te sturen?🙂
Helaas wordt Live mail niet meer ondersteund door MS, je kunt/moet nu het standaard mail programma uit W10 gebruiken. Of een willekeurig ander mail progje bv Google mail.
Ik weet dat het programma niet meer ondersteunt wordt, maar is het niet alsnog terug te halen ?
via herstel punten
Probeer het zou ik zeggen, maar ik vrees van niet.
OK bedankt
je zou via google kunnen kijken of nog een installatie is voor windows Essentials anders kan ik wel een in wetransfer zetten maar weet niet of dat is toegestaan op het community
@anoniemforum Openbaar linken naar eigen software is niet toegestaan, voor zover ik weet, vanwege veiligheid.
Maar wat let je om een link via een privébericht te sturen?🙂
dacht ik al daarom
had ik nog geen link in gezet
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...