Vraag
Reacties
Oplossing
Pietvan
Level 3

verhuizing doorgeven

Vologende maand gaan wij verhuizen. Ik wil dat doorgeven, maar krijg op de pagina telkens een foutmelding. Wat te doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Pietvan

Zo te zien is het intussen gelukt om de verhuizing door te geven, super fijn! Heel veel succes met alles rondom de verhuizing en veel geluk op jullie nieuwe stek. 😄

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Template
Level 17

@Bert via een Vodafone aansluiting kan je ook 1200 of 1201 bellen en dan optie Ziggo, nadat de bot vraagt of je voor Vodafone of Ziggo belt

Pietvan
Level 3
Topicstarter

Dank je!

0 Kudos
Pietvan
Level 3
Topicstarter

Dank!

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Pietvan

Zo te zien is het intussen gelukt om de verhuizing door te geven, super fijn! Heel veel succes met alles rondom de verhuizing en veel geluk op jullie nieuwe stek. 😄

0 Kudos
Pietvan
Level 3
Topicstarter

Inderdaad gelukt. Dank je!.