1
Vraag
2
Reacties
plopkepeet

Gedreven Raadgever
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

verdwenen mails in submappen outlook 2019

Ik heb outlook 2019 op mijn laptop en IMAP ingesteld.

Nu zijn de mails in een aantal submappen plotseling verdwenen. In ziggo webmail staan ze wel nog.

Weet iemand hoe ik de mails in de lege submappen terug kan halen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
plopkepeet
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Probleem is opgelost.

Nadat MS 2 updates heeft uitgebracht voor outlook werken IMAP mailboxen niet meer correct. Zie bijlagen voor de oplossing.

Daarna waren wél de 2 andere inboxen; 2 verzonden en 2 prullenbakken (incl. inhoud van de submappen weg). Ook was de overgebleven map met de verzonden items en de prullenbak leeg. Ik heb alle berichten, die ik kwijt was, kunnen herstellen via Ziggo webmail,

door deze naar de overgebleven mappen met overeenkomende omschrijving zoals die in Outlook staat te verplaatsen.

Screenshot_20210529-184503_Samsung Internet.jpgScreenshot_20210529-184512_Samsung Internet.jpg

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56520Posts
  • 3723Oplossingen
  • 13543Likes

Hoe heb je het account ingesteld in Outlook?

Je hoeft alleen het mailadres en het wachtwoord in te vullen, de rest krijgt Outlook van de mailservers.

IMAP laat, als het goed is, exact zien wat er in de "webmail / op de Ziggo server" staat, daar kun je niet direct iets aan doen zelf.

plopkepeet
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Probleem is opgelost.

Nadat MS 2 updates heeft uitgebracht voor outlook werken IMAP mailboxen niet meer correct. Zie bijlagen voor de oplossing.

Daarna waren wél de 2 andere inboxen; 2 verzonden en 2 prullenbakken (incl. inhoud van de submappen weg). Ook was de overgebleven map met de verzonden items en de prullenbak leeg. Ik heb alle berichten, die ik kwijt was, kunnen herstellen via Ziggo webmail,

door deze naar de overgebleven mappen met overeenkomende omschrijving zoals die in Outlook staat te verplaatsen.

Screenshot_20210529-184503_Samsung Internet.jpgScreenshot_20210529-184512_Samsung Internet.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic