L.s.
Sinds gisteren kan ik een aantal apps op mijn Motorola G60 s niet meer openen.
b.v. bij teletekst komt te staan : 101 is niet bereikbaar controleer uw verbinding.
b.v. bij mijn Ziggo : oeps check je internetverbinding .
b.v. heb ik de wind mee app : deze site is niet bereikbaar
NPO 1-5 werkt niet.
Dan andere apps zoals o.a. Facebook-Post-DigiD-berichten box werken perfect.
In het hele huis volop wifi verbinding , zelfs de nieuwe mediabox werkt 100% op de Wifi .
Op onze ander mobiel , idem Motorola ,werkt alles , instellingen vergeleken , alles hetzelfde.
Wie kan mij helpen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik reageer op mijn eigen bericht.
De wifi op mijn mobiel uitgezet , mobiel opnieuw laten opstarten.
Het internet op mijn mobiel uitgezet, mobiel opnieuw laten opstarten.
De wifi op mijn mobiel weer aangezet ,mobiel opnieuw laten opstarten.
Het internet op mijn mobiel weer aangezet , mobiel opnieuw laten opstarten.
Eureka , alle apps werken weer. dus weer online met alle apps.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik reageer op mijn eigen bericht.
De wifi op mijn mobiel uitgezet , mobiel opnieuw laten opstarten.
Het internet op mijn mobiel uitgezet, mobiel opnieuw laten opstarten.
De wifi op mijn mobiel weer aangezet ,mobiel opnieuw laten opstarten.
Het internet op mijn mobiel weer aangezet , mobiel opnieuw laten opstarten.
Eureka , alle apps werken weer. dus weer online met alle apps.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.