Onze verbinding valt geregeld weg. Als ik in de netwerk historie van het modem (connect box) kijk zie ik veel T3 time-outs. (No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=ac:22:05:b9:6c:cd;CMTS-MAC=00:17:10:91:b9:0e;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;). Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik voeg screenprints van de gegevens van de connector toe. Veel dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Maar hoe kan ik dit vooraf nagaan? Ik wil geen verrassingen. Eerder raadden jullie me aan om het AOP te laten vervangen. Ik heb de screenprints van mijn netwerkhistorie opgestuurd, dat is toch het signaal zoals het bij mij thuis binnen komt? Hoe zou dat nog aan mijn eigen apparatuur of de aansluiting binnenshuis kunnen liggen?
Voor de zekerheid: tussen het oude UPC-kastje en de connector zitten nu de nieuwe kabel, dan de nieuwe splitter en dan de kabel die ik al had.
Voor volledige zekerheid c.q. het uitsluiten van de binnenhuisinstallatie zou je het modem tijdelijk direct op het AOP kunnen aansluiten, liefst met een nieuwe F/F-kabel rood/rood. Start daarna het modem opnieuw op en plaats en na enkele uren de downstream/upstream-gegevens.
goeie! ga ik doen, dank voor de tip
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.