Vraag
Reacties
MarouanBB
Level 1

verbinding instabiel periodiek

Hallo,

Tot mijn teleurstelling ben ik ontevreden met mijn ervaring met ziggo de afgelopen maanden.

Ik heb een verbinding binnenshuis die continu weg valt. Soms is het om de 2\3 uurtjes en soms heb ik bijna de hele dag geen verbinding. De afgelopen 6 maanden is er geen enkele dag geweest dat de verbinding het gedurende hele dag uitmuntend doet.

Ik heb tig keren gebeld naar de klantenservice. Uren aan de telefoon gezeten om het op te lossen en telkens weigert de verbinding op een constante tempo te werken. De stappen die we allemaal kennen (resetten van de modem) is iets wat mij 5 minuten helpt om vervolgens weer te moeten resetten. Als ik elke dag zo te werk moet gaan om fatsoenlijk internet te hebben dan vraag ik me af in welk jaar ik leef. Verder heeft een van de honderden techneuten die ik aan de telefoon heb gehad een extra kanaal voor ons geopend om via die weg het te proberen maar tevergeefs.

Het probleem komt puur vanuit de bron en dat is de modem of misschien veel dieper zelfs. Ergens van buiten af.

Nou zit ik in een fase dat de emmer met een paar druppels vol zal raken en probeer ik het nog keer via deze weg, want telefonisch heb ik geen hoop meer op een goede behulpzaamheid.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Henno
Level 17

@MarouanBB kun je foto's maken hoe het modem op het AOP aangesloten zit en hier posten? Kun je de up- en downstream waarden van het modem hier posten?

Waar vind ik de up- en downstreamwaarden van mijn modem? | Ziggo Community

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @MarouanBB, welkom op de Ziggo Community! 

Zwaar frustrerend dat je internet het geen enkele dag uitmuntend doet. In deze tijd van thuis werken is dat wel nodig! 
Kun je de stappen die @Henno aangeeft eens doorlopen en naar ons toesturen? Dan kunnen we je beter helpen! 🙂 

0 Kudos