ik kan van de een op de andere dag geen mails meer versturen met een attachment erbij of erin.
Dit is sinds zondag de 6de Februari het geval. Ik krijg steeds per direct de volgende melding;
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 09/02/2022 11:25
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'info@eastboundmoto.com' op 09/02/2022 11:25
554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=HkA0njV1bRKxdHkA0nO4QK;sid=HkA0njV1bRKxd;mta=smtp1.tb;d=20220209;t=112516[CET];ipsrc=80.56.82.174;
Tegelijkertijd worden bepaalde voor mij belangrijke emails onterecht naar de Spam folder gedumpt. En ondanks dat ik meerdere keren heb aangeven (in Outlook en Ziggo Webmail) dat het geen spam is blijft dit gebeuren. Ook dit is sinds zondag de 6de het geval.
Ik heb dit een paar jaar terug ook al eens gehad en toen lag het aan het nieuwe Ziggo spam filter! Het is toen opgelost door Ziggo door iets in het spam filter aan te passen!
Wat is hier aan de hand en belangrijker, wie kan dit oplossen?
M.vr.gr.
E. Di Pietro