1
Vraag
2
Reacties
e.dipietro

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

van de een op de andere dag probleem met email met attachment versturen

ik kan van de een op de andere dag geen mails meer versturen met een attachment erbij of erin. 

 

Dit is sinds zondag de 6de Februari het geval. Ik krijg steeds per direct de volgende melding; 

 

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

      Onderwerp:  

      Verzonden:   09/02/2022 11:25

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

      'info@eastboundmoto.com' op 09/02/2022 11:25

            554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=HkA0njV1bRKxdHkA0nO4QK;sid=HkA0njV1bRKxd;mta=smtp1.tb;d=20220209;t=112516[CET];ipsrc=80.56.82.174;

 

Tegelijkertijd worden bepaalde voor mij belangrijke emails onterecht naar de Spam folder gedumpt. En ondanks dat ik meerdere keren heb aangeven (in Outlook en Ziggo Webmail) dat het geen spam is blijft dit gebeuren. Ook dit is sinds zondag de 6de het geval. 

 

Ik heb dit een paar jaar terug ook al eens gehad en toen lag het aan het nieuwe Ziggo spam filter! Het is toen opgelost door Ziggo door iets in het spam filter aan te passen! 

 

  Wat is hier aan de hand en belangrijker, wie kan dit oplossen? 

 

M.vr.gr.

E. Di Pietro  

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stuur zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl met een verzonden mail als bijlage waarop je het bericht van spam heb gekregen.

Zij beheren de spamfilter.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Stuur zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl met een verzonden mail als bijlage waarop je het bericht van spam heb gekregen.

Zij beheren de spamfilter.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@e.dipietro welkom op de Ziggo Community. Het kan heel vervelend zijn als je net bepaalde berichten de deur uit wil sturen en er dan zaken spaak lopen.

Kan je iets met de tips van @Bert? Heb je al feedback van ze gekregen? 

Ik ben even gaan zoeken en vond nog enkele tips, deze gaat over de niet te versturen berichten en dit gaat over het inleren van een spam-folder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic