hoe kan ik mijn niet meer gebruikte xxx@upcmail.nl adres verwijderen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @boogaardhet,
Welkom op de vernieuwde Community en bedankt voor het aanvullen van je gegevens.
Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest en het e-mailadres is verwijderd 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Als het goed is kan dat in je mijn Ziggo omgeving doen.
Kun je dat mailadres vinden in Mijn Ziggo, dan kun je dat daar verwijderen.
Mijn Ziggo -> Producten -> Internet, dan naar beneden scrollen.
Soms is die niet te zien in Mijn Ziggo, laat het hier dan weten.
Als je @upc.nl mailadres je oorspronkelijke hoofdaccount is, dan kan dit niet verwijderd worden, omdat daar je abonnement aanhangt.
Het upcmail.nl adfres is niet te zien, waarschinlijk omdat het abonnement nu geen internet meer bevat maar alleen Basis TV en bellen.
Hoe dit op te lossen?
Het UPC adres is niet te zien, omdat deze niet zijn meegenomen in de nieuwe Mijn Ziggo.
Een Ziggo moderator kan die weer zichtbaar maken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Gegevens zojuist aangevuld.
Goedemiddag @boogaardhet,
Welkom op de vernieuwde Community en bedankt voor het aanvullen van je gegevens.
Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest en het e-mailadres is verwijderd 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.