Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Bure001
Level 1

upcmail activeren op een nieuwe smartphone

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@Bure001  schreef:

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ?  gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.

 

En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@Bure001  schreef:

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ?  gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.

 

En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/