Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?
Alvast bedankt voor een reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bure001 schreef:
Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?
Alvast bedankt voor een reactie.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ? gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.
En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Bure001 schreef:
Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?
Alvast bedankt voor een reactie.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ? gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.
En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.