1
Vraag
2
Reacties
Bure001

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

upcmail activeren op een nieuwe smartphone

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7938Posts
  • 304Oplossingen
  • 2976Likes

@Bure001  schreef:

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ?  gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.

 

En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7938Posts
  • 304Oplossingen
  • 2976Likes

@Bure001  schreef:

Het lukt mij niet om upcmail te activeren op een nieuwe smartphone. Bij de laatste stap komt de melding 'controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw'. Ook kan ik ziggo mail niet bereiken (zelfde probleem). Maar met het betreffende e-mailadres en het wachtwoord kom ik wel bij mijn ziggo en ziggo go binnen. Waar gaat het fout?

Alvast bedankt voor een reactie.


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Als je bedoeld dat je probeert in te loggen met hetzelfde wachtwoord om in je mijn Ziggo omgeving te komen ?  gaat dat niet werken of je mail adres moet het zelfde wachtwoord hebben als waar je mee inlogt in je mail.

 

En dat is niet handig , volg dit stappenplan dan moet het werken https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/smartphone/

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic