Voorheen kon ik inloggen bij ziggo mail met mijn upcmail. Dat lukt niet meer. Waarom? ik heb geen idee.
Het vervelende is ook nog dat ik het wachtwoord van mijn upcmail niet meer weet.
Als ik het wachtwoord herstel; dan wordt het wachtwoord voor de ziggo site hersteld en van ziggo go etc. Maar als ik bij ziggo mail nu mijn upcmail adres en het nieuwe wachtwoord intype dan weigert hij.
Waar log ik nu in met mijn upcmail en hoe kan ik het wachtwoord van de upcmail herstellen om weer in te kunnen loggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @dijkstra100. Welkom!
Als je het wachtwoord van je mail niet meer weet, moeten we daarmee aan de slag. Je zegt dat je het wachtwoord voor ZiggoGO enz aangepast hebt. Dat gaat echter om je MijnZiggo account en is niet het wachtwoord van je ziggo/upc mail.
Het wachtwoord voor de mail, wijzig je in mijnZiggo. Onder "producten - internet" kan je je e-mailadres(sen) vinden en het wachtwoord aanpassen. Laat je weten of het gelukt is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is een storing gaande met oude mailadressen die uitgevallen zijn.
Ziggo is ermee aan het werk op het op te lossen.
Hey @dijkstra100. Welkom!
Als je het wachtwoord van je mail niet meer weet, moeten we daarmee aan de slag. Je zegt dat je het wachtwoord voor ZiggoGO enz aangepast hebt. Dat gaat echter om je MijnZiggo account en is niet het wachtwoord van je ziggo/upc mail.
Het wachtwoord voor de mail, wijzig je in mijnZiggo. Onder "producten - internet" kan je je e-mailadres(sen) vinden en het wachtwoord aanpassen. Laat je weten of het gelukt is?
Ha, eindelijk gelukt! Top, daar had ik het nooit gevonden, dankjewel voor je reactie. Erg fijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.