Na in september een giga abbo te hebben afgesloten met 500 down en 40 upload snelheid haal ik dit bij lange na niet
Vandaag en dieptepunt van nog geen 10 down en 20 upload.
Tevens valt de wifi om de haverklap weg
Monteur kan pas volgende week komen.
Schandalig
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?
Zou je tevens de gegevens op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.
Hi @Lisa1975
Een warm welkom op de Ziggo Community
Allereerst dat je via deze weg wegens drukte langer op een reactie hebt moeten wachten dan gebruikelijk is! In ieder geval ben ik blij dat je actie onderneemt als je de snelheid van je abonnement (Internet Max) bij lange na niet haalt. De snelheid van je abonnement hoor je ook zeker bekabeld te halen als jouw apparaat beschikt over een netwerkaart van 1 GB en je gebruik maakt van een CAT5e kabel of hoger. Ik zie dat er voor morgen (18 januari) een afspraak met de monteur staat ingepland. Houd je ons op de hoogte na het bezoek van de monteur?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.