Mijn uitgaande mail geeft de foutmelding 0x80042109. heb al veel gelezen hier, maar geen oplossing lijkt te werken. heb nog een casema email adres en niets gewijzigd aan de instellingen. Kan iemand mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Komen de mails wel binnen?
Gebruik je deze instellingen voor de uitgaande mail?
Onderstaand zijn de instellingen voor alle mailadressen, oude en nieuwe.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Komen de mails wel binnen?
Gebruik je deze instellingen voor de uitgaande mail?
Onderstaand zijn de instellingen voor alle mailadressen, oude en nieuwe.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Er komen wel e-mails binnen, maar verzenden gaat niet meer. Het is het account van mijn moeder en volgens mij heb ik bovenstaande geprobeerd, maar lukte het niet om de serverpoort in te voeren. Ze heeft outlook 2010 (even uit mijn hoofd) en kon bovenstaande gegevens niet zo invoeren, ook niet bij geavanceerd. Bij controle door outlook werkt wel de inkomende server, maar de uitgaande server werd niet bereikt. Ik ga toch wederom proberen bovenstaande ergens in te voeren en laat de uitkomst weten. Alvast bedankt voor de reactie
@Bert valt office 2010 net als 2007 ook onder het rijtje wat niet meer voldoet en ligt hier de oorzaak van het probleem?
@jansmarcel @a.roggie Ik was te voorbarig met de nieuwe instellingen.
Outlook 2010 wordt ook niet meer ondersteunt door Microsoft, dus geen veiligheidsupdates meer en geen updates voor de nieuwe veiligheidsinstellingen TLS 1.2.
Dus die werkt uit zichzelf niet meer.
Dat is wel in te stellen, maar is een ingewikkeld stappenplan, als je daar niet mee bekend bent.
Je kunt dan beter naar een ander email programma overstappen of een nieuwe versie van Outlook.
Maak altijd eerst een backup van de huidige mails: Een back-up maken van e-mailberichten, contactpersonen en agenda in een .pst-bestand van Outlook of ...
Nog maals goed gekeken en het is nu inderdaad opgelost!!! Onwijs bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.