Van de ene op de andere dag kan ik geen mails meer verzenden met Outlook via Ziggo. Ik ben al jarenlang klant en heb daarom een quicknet account en dus ook een smtp quicknet ingesteld. Outlook geeft aan dat de smtp server van de provider niet reageert en dat daarom de mail niet wordt verstuurd. Dus Ziggo, wat is er aan de hand?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jcjm Ik vermoed dat de quicknet server ondertussen door ziggo is uitgezet en dat hier de oorzaak van het probleem te zoeken is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/ Via deze site kunnen de juiste instellingen gevonden worden en ook hoe deze in de diverse programma's ingesteld moeten worden.
Ik heb de instellingen hersteld met de opgegeven waardes en het werkt allemaal weer. Bedankt voor de tips!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@jcjm Ik vermoed dat de quicknet server ondertussen door ziggo is uitgezet en dat hier de oorzaak van het probleem te zoeken is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/ Via deze site kunnen de juiste instellingen gevonden worden en ook hoe deze in de diverse programma's ingesteld moeten worden.
Als dat zo is, is het wel raar dat klanten met een quicknet account niet geïnformeerd worden. Vreemd is wel dat email ontvangen geen probleem is en dat gaat ook via een quicknet server.
Dit is in het verleden ook met de @Home servers gebeurd. En ergens half mei hadden er meer mensen last van. Na het instellen van de "nieuwe" instellingen waren de problemen verholpen.
Ik heb de instellingen hersteld met de opgegeven waardes en het werkt allemaal weer. Bedankt voor de tips!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.