Ik heb herhaaldelijk vlast met het versturen van email via ziggo (het mailtje dan versturen via gmail lukt wel) Bij de instellingen in de mail staat achter het geselecteerde emailadres (offline). Ik krijg het niet voor elkaar om dit te veranderen. verwijderen, opnieuw instellen, passwoord veranderen ... het helpt allemaal niet. Kan iemand mij dar mee helpen hoe dit op te lossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je deze instellingen?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Staat allemaal juist ingesteld, dit emailadres blijft (offline) en verstuurt niet.
@Franscx verwijder je laatste bericht, spammers en scammers zijn gek op werkende e-mail adressen.
Dit al geprobeerd?
Overschakelen van offline naar online werken (microsoft.com)
https://www.google.nl/search?q=e-mail+offline
Dank je wel voor de tip, maar email werkt niet wat versturen betreft (heb foto weggehaald)
Ik werk met "apple" mail en het betreft alleen mijn meestgebruikt mailadres. ik heb er 3 bij ziggo, en die andere 2 verzenden gewoon.
Probeer eens op poort 465 met SSL, in sommige gevallen bleek dat te helpen.
Dank voor de tip, maar heb de "BLIKSEMSCHIT" niet achter de postbus.
Hoe gaat het met de mail @Franscx? Nog steeds hetzelfde?
ik heb hetzelfde probleem , en ook bij mij werkt geen van bovenstaande, ik heb 6 emailadressen van ziggo op mijn Mac staan en waarvan er 1 niets verstuurd deze uitgaande server staat op offline. toevallig is dit het e-mailadres die ik zakelijk gebruik dus erg vervelend
Goedemorgen,
op het moment heb ik (zowat) geen problemen meer, was misschien al te merken aan de late reactie, helaas is de reden waarom en hoe nooit naar boven gekomen.
@kayla ik snap dat het irritant is. Speelt dit nog?
Zou je anders me kunnen vertellen waar je via deze stappen op uitkomt?
Ja , probleem is e nog steeds
en de stappen volgen werkt niet echt , want soms werkt het wel en soms niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.