huismanico

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uit mijn website wordt de replymail niet zichtbaar in mijn @home emailadres

hoe kan het zijn dat vanuit mijn website de replymail never in mijn @Home adres  terugkomt....   hij komt keurig terug in mijn gmailaccount, hij komt keurig terug in mijn werkaccount, maar N O T  in mijn @Home account (ziggo) ... HELP...... ik denk dat ZIGGO iets tegenhoudt wat niet hoeft worden tegengehouden

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Ik begrijp iets niet.

Wat bedoel je precies met replymail?

Is dat een mail die vanuit je website verstuurt wordt?

Als een mail in je Gmail komt, dan wordt hij naar Gmail gestuurd of doorgestuurd.

Een mail die naar je home.nl gestuurd wordt kan niet zomaar in een Gmail account terecht komen.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @huismanico

Hoe is het nu met de replymail? Heb je de vragen van @Bert ook gelezen? Hij wil je vast heel graag helpen als er nog problemen zijn! 

huismanico
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert...  Ik bedoelde iets anders.  
Ik heb een wordpress website  en daar is en contactformulier dat automatisch een reply stuurt naar het emailadres dat aangegeven wordt.
ik heb het formulier getest met mijn @Home.nl ( ziggo) emailadres en daar krijg ik een foutmelding, dat de server op @Home niet goed reageert o.i.d.

 

dit bericht komt steeds terug:

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

** Moderator edit: Emailadres verwijderd ivm privacy **

    all hosts for 'home.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)



toen ik het formulier testte met mijn gmailaccount, lukte het prima........

huismanico
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Madelon, ik stuur je nu mijn reactie aan @Bert ook letterlijk even door:

Hallo Bert...  Ik bedoelde iets anders.  
Ik heb een wordpress website  en daar is en contactformulier dat automatisch een reply stuurt naar het emailadres dat aangegeven wordt.
ik heb het formulier getest met mijn @Home.nl ( ziggo) emailadres en daar krijg ik een foutmelding, dat de server op @Home niet goed reageert o.i.d.

 

dit bericht komt steeds terug:

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

  nhuisman@home.nl

    all hosts for 'home.nl' have been failing for a long time (and retry time not reached)



toen ik het formulier testte met mijn gmailaccount, lukte het prima........

huismanico
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en dan  vooral de zin:    all hosts for home.nl have been failing for a long time!!  die baart me zorgen!

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @huismanico

Wat gek allemaal! Kan het per abuis zo zijn dat je het maildomein blacklisted hebt staan in de webmailsettings? 

Mocht dat niet zo zijn, het kan nuttig zijn je probleem even voor te leggen aan onze collega's van de abuse afdeling. Mail jouw verhaal even naar; abuse@ziggo.nl. 

ik durf je in dit specifieke geval niet met 100% zekerheid te zeggen dat zij iets voor je kunnen doen, maar het is in ieder geval het proberen waard 😄


Hou je ons in het topic op de hoogte? 

huismanico
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uiteraard, op het moment dat ik je 1e zin ga begrijpen.......

Uitgelicht topic