gebe
Raadgever
  • 191Posts
  • 2Oplossingen
  • 29Likes

uPnP poorten verwijderen Connectbox Giga niet mogelijk

Ik heb zojuist een vervangende Arris Connectbox Giga geïnstalleerd en mijn port-forwards weer ingesteld. Er staan echter al 2 port forwards, gezet via uPnP, blijkbaar out-of-the-box. Ik wil uPnP niet gebruiken en heb dat dus uitgezet.

Nu wil ik die 2 forwards verwijderen. Maar dat kan niet in de interface, ook niet als ik uPnP weer even tijdelijk inschakel. Iemand een idee?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

Restart de Connectbox. Dan zouden ze weg moeten zijn. Het is wat onbeholpen. Maar ja.

Zie plaatje; onderste keuze. Let op: de keuze met het kader er omheen is een Factory Reset. Die is nergens voor nodig. Had nu eenmaal toevallig nog dit plaatje beschikbaar, ter illustratie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh
Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 660Oplossingen
  • 3448Likes

Restart de Connectbox. Dan zouden ze weg moeten zijn. Het is wat onbeholpen. Maar ja.

Zie plaatje; onderste keuze. Let op: de keuze met het kader er omheen is een Factory Reset. Die is nergens voor nodig. Had nu eenmaal toevallig nog dit plaatje beschikbaar, ter illustratie.

Bekijk in context

gebe
topicstarter
Raadgever
  • 191Posts
  • 2Oplossingen
  • 29Likes

Ja, dat werkt, dank.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1615Posts
  • 175Oplossingen
  • 311Likes

Goedemiddag @gebe 
Fijn dat je met de hulp van @hanh weer bent geholpen. @hanh Bedankt weer voor je bijdrage!

Uitgelicht topic