1
Vraag
2
Reacties
gebe

Level 7
  • 209Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes

uPnP poorten verwijderen Connectbox Giga niet mogelijk

Ik heb zojuist een vervangende Arris Connectbox Giga geïnstalleerd en mijn port-forwards weer ingesteld. Er staan echter al 2 port forwards, gezet via uPnP, blijkbaar out-of-the-box. Ik wil uPnP niet gebruiken en heb dat dus uitgezet.

Nu wil ik die 2 forwards verwijderen. Maar dat kan niet in de interface, ook niet als ik uPnP weer even tijdelijk inschakel. Iemand een idee?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Restart de Connectbox. Dan zouden ze weg moeten zijn. Het is wat onbeholpen. Maar ja.

Zie plaatje; onderste keuze. Let op: de keuze met het kader er omheen is een Factory Reset. Die is nergens voor nodig. Had nu eenmaal toevallig nog dit plaatje beschikbaar, ter illustratie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Restart de Connectbox. Dan zouden ze weg moeten zijn. Het is wat onbeholpen. Maar ja.

Zie plaatje; onderste keuze. Let op: de keuze met het kader er omheen is een Factory Reset. Die is nergens voor nodig. Had nu eenmaal toevallig nog dit plaatje beschikbaar, ter illustratie.

gebe
Topicstarter
Level 7
  • 209Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes

Ja, dat werkt, dank.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @gebe 
Fijn dat je met de hulp van @hanh weer bent geholpen. @hanh Bedankt weer voor je bijdrage!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic