Ik heb verschillende apparatuur (oa. slimme thermostaat en Sonos), die ik wil/moet regelen via mijn smartphone.
Nu is in het verleden iets gebeurd, waardoor ik twee namen heb voor mijn WIFI netwerk genaamd "A" (=oud) en "B" (is nieuw en actueel). Vermoedelijk werken de thermostaat en sonos nog via de oude naam ("A"). Dit oude netwerk kan ik nu niet meer bereiken via mijn smartphone, omdat het wachtwoordt verloren is gegaan.
Dus: thermostaat en sonos zijn geinstalleerd via "A"en de smartphone via "B".
Nu heb ik geprobeerd "A" te verwijderen. Dat lukt, maar bij het resetten van het modem van Ziggo, en vervolgens zoeken naar netwerken popt toch elke keer naam "A" weer op.
Heeft iemand een oplossing. Momenteel dus geen verbinding met Sonos en met de thermostaat.
Alvast dank voor het meedenken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je om te resetten de knop achterop het modem 30 seconden ingedrukt gehouden?
nee, want dat is een soft reset. als je doet wat bert vermeld word er een factory reset gedaan en is het modem zoals je m ooit gekregen hebt. helemaal standaard qua instellingen dus
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je om te resetten de knop achterop het modem 30 seconden ingedrukt gehouden?
Gewoon een halve minuut de stroom eraf. Ook goed?
nee, want dat is een soft reset. als je doet wat bert vermeld word er een factory reset gedaan en is het modem zoals je m ooit gekregen hebt. helemaal standaard qua instellingen dus
Dank voor jullie tips. Ik heb inderdaad het modem nu een harde reset gegeven. Nu nog de aanhangende hardware weer opnieuw aansluiten met de nieuwe (=oorspronkelijke) naam. Hopelijk krijg ik dan Sonos en de thermostaat weer aan de gang.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.