1
Vraag
2
Reacties
Molenhof

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

tv ontvangt geen wifi

Mijn internet doet het wel maar op tv krijg ik een beeld dat de antenne niet goed zou zijn aangesloten. Alle kabels gecontroleerd en die zitten er goed in?
Wat nu herkent iemand dat probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Molenhof
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderators,
Bij mijn was het probleem dat mijn HDMI instelling ineens gewijzigd was?
Maar nu doet alles het weer.

Bedankt voor het meedenken.
Gegroet allen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Antenne gaat over de coaxkabel lijkt me, niet over wifi? 🙂
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Over welke TV heeft u het? In mijn kristallen bol is het merk en type niet te zien. Maar kijk eens bij netwerk instellingen.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Welkom op de Ziggo Community, Molenhof 🙂 Ik begrijp dat er een probleem is met je aansluiting, maar het is me nog niet helemaal duidelijk of je TV wel of geen werkende internetverbinding heeft. Een melding omtrent 'antenne' wijst inderdaad, zoals AlexHelpt aangeeft, eerder op een probleem met de coaxkabel dan met je internetverbinding. Als het probleem nog steeds speelt, hoor ik graag wat er precies aan de hand is en wat je waar te zien krijgt.
Molenhof
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderators,
Bij mijn was het probleem dat mijn HDMI instelling ineens gewijzigd was?
Maar nu doet alles het weer.

Bedankt voor het meedenken.
Gegroet allen.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Helemaal super! Mooi dat het is opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic