Vraag
Reacties
Nick999
Level 17

tv/internetstoring Purmerend

I
Ik denk dat er vast wel mensen gaan bellen...
e-mail meldingen
Aan Uit
11 Reacties 11
KBX458
Oud Community-lid
Lijkt vandalisme. Ik zie in elk geval geen brandsporen van blikseminslag.:wink:
0 Kudos
Nick999
Level 17
Topicstarter
KBX458
Oud Community-lid
Stel je voor dat het een wijkkast was geweest. Behalve een knallende koppijn van de knal en een verstoorde nachtrust, ook nog eens geen tv kijken en internet.:disappointed_relieved:
0 Kudos
Nick999
Level 17
Topicstarter
Dan had Ziggo ongetwijfeld de schuld gekregen van de plofkraak... :joy::joy::joy::joy::joy:

EV zit nu overigens een beetje dicht, maar niet meer op slot. Dus gezien het verwachtte noodweer vanavond zou het handig zijn om er iemand langs te sturen om hem weer dicht te maken.
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Woon je in de buurt Nick999 ..?.Doe jij het toch fff:grin: Je zult het vast nog kunnen:relaxed:
Nick999
Level 17
Topicstarter
Ik was er al :grin: maar werd weggestuurd vanwege sporenonderzoek. En helaas heb ik de sleutel van de EV niet meer (was het maar waar) anders had ik het wel even gedaan.

Als het vannacht half zo slecht weer wordt als gisteren kon er wel eens aardig wat water in de EV Lopen.
0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Ik hoop dat het mee gaat vallen... Maar wat er weer voorspeld is...
0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid
Straks eerst een klein frontje. Dat zal wsl meevallen rond Purmerend. Maar er ligt nu nog een behoorlijk complex boven de Golf van Biscaye richting ons landje. Ben benieuwd wat dat ons morgen voor kommer en kwel gaat brengen.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Was een leuk verslag op het Gilde Plein in Purmerend Nick999 wat is uw Ali B

Maar even serieus, je wilt het echt niet meemaken dit, de troep slopen, waar gaan we heen in dit land.
0 Kudos
Nick999
Level 17
Topicstarter
Dave- Ik zag mezelf zelfs nog 1 seconde teruh op Hart van NL :joy::joy::joy::joy:
Voortaan maar zoiets dragen :

Is inderdaad niets. En dan te bedenken dat een overgroot deel wat boven het winkelcentrum woont, bestaat uit senioren... Die zijn zich rotgeschrokken.
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Meneer N uit P :joy::joy:

Kan me goed voorstellen, hoop dat ze de mensen pakken en dat dit snel voorbij gaat.
0 Kudos