Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, indien ik een nieuwe pagina open, dan duurt het wel 3 to 10s wanneer er een reactie komt, daarnaast laden de internetpagina's zeer traag. Laptop is door de ict afdeling van mijn bedrijf compleet doorgelicht en geeft op andere locaties geen problemen. Afstand tussen wifi booster, ook al aangeschaft via Ziggo, is nog geen twee meter. Telefoons hebben geen problemen. Pingtest is goed, alleen zie je wel trage reactie de eerste seconden. Voorbeeld, indien ik pagina Ziggo wil openen zie ik wit scherm en linksonder in beeld, wachten op Ziggo (ook bij andere pagina's zo) Iemand idee? Had al iets gehoord van iets met DNS maar ben geen ict man 🙂
gaat het om een werklaptop ?
Ja klopt. De laptop is door onze ict helemaal gespoeld en opnieuw geïnstalleerd. Op het werk, ook via wifi, ondervind ik geen problemen. Laptop is een HP probook. Vreemde is, het is altijd goed geweest, problemen zijn een dikke maand geleden begonnen. Krijg links onderin ook vaak te zien "wachten op..." Enig idee? Heb Zscaler op de laptop.
zit er iets van een vpn op de laptop?
Hi @Camera en nog van harte welkom op de Community! Ik lees dat je internetpagina's erg traag laden, die heb je logischerwijs toch zo snel mogelijk voor je! Hoe gaat het nu? Ervaar je dit probleem nog steeds of heb je de oplossing inmiddels gevonden?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.