1
Vraag
2
Reacties
Overeem44

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

tp link deco m9 installeren

Ik ben een TP link deco m9 aan het installeren met een ap maar krijg een paar vragen. En wat moet ik daar invullen. Bv verbindingsoort denk PPTP moet zijn klopt dat en daarna moet ik iets invullen bij VPN server?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ik zou zeggen, als je het niet weet, laat het over aan de persoon die nu ziek is. Die zal vast wel weer beter worden en dan kan die je helpen. Stel dat je het niet goed doet dan zit je je er aan te ergeren. Dus mijn advies, wacht nog even 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Overeem44 
Volgens de website zou het heel eenvoudig moeten zijn om in te stellen.
Een kind kan de was doen…. maar dat is dus niet zo?

Hoezo moet VPN invullen? Als je die NIET gebruikt, dan hoeft dat toch ook niet. Neem aan dat je deze niet hebt en dan kan je dat gewoon leeg laten. Volgens mij is het PPTP verhaal ook iets met VPN en die zou ik dan niet gebruiken want die is niet veilig. L2TP of SSL is dan een betere oplossing! 

Maar goed, volgens mij heb je hier helemaal niets aan. Mits je wel VPN in huis hebt maar dan ben je denk ik wel mans genoeg om te weten hoe je dit moet installeren. Zou zeggen, volg de instructies en dan moet het zo gebeurd zijn en alles werken als een zonnetje.

Overeem44
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iemand zou het instaleren maar is ziek keek naar het filmpje dacht dat kan ik zelf wel. Maar ik krijg eerst de  vraag welke internetverbinding dus dacht ik PPTP maar dan krijg ik dus die vragen en dat stukje staat niet in het filmpje. Maar ik kies misschien de verkeerde internetverbinding. Zal eens L2tp of SSL proberen.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ik zou zeggen, als je het niet weet, laat het over aan de persoon die nu ziek is. Die zal vast wel weer beter worden en dan kan die je helpen. Stel dat je het niet goed doet dan zit je je er aan te ergeren. Dus mijn advies, wacht nog even 🙂

Overeem44
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg dezelfde vragen dus stop er maar mee kan het regeltje iet overslaan van VPN  bedankt voor het meedenken

Overeem44
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is me toch gelukt. Bij de vraag welk soort internetverbinding gewoon doorklikken waar die op staat en niet iets anders selecteren. Dat stukje kon ik niet uit het filmpje opmaken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic