Hoe kan ik een tijdslimiet instellen op het smartwifimodem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @SBhre
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Ik denk dat u nog even moet uitleggen wat u precies qua tijdslimiet wilt instellen op het modem en ben ik ook wel nieuwsgierig waarom u dit wilt.
@SBhre Ik denk dat je het internet gebruik van je kinderen wil beperken?
Even inloggen op het modem en dan naar "Geavanceerde Instellingen/Beveiliging/ >Mac Filtering"
Daar klik je het bewuste apparaat aan klik op "Voeg reservering toe"
Daarna kan je bij "Wanneer moet MAC Filter actief zijn" de tijdstippen aangeven wanneer er toegang is of geblokkeerd moet worden.
Dat heb ik geprobeerd maar ik zie geen "voeg reservering toe"
Ik wil graag het internet verkeer van mijn kinderen beperken.
Wat voor modem heb je?
Je hebt niet dit:
@Boris de Kat schreef:
Wat voor modem heb je?
SmartWifi modem
@Wim C. schreef:
@Boris de Kat schreef:Wat voor modem heb je?
SmartWifi modem
Volgens mij heten alle modems, behalve de Ubee, Smartwifi, maar maakt waarschijnlijk niet uit, de interface is bij alle modems hetzelfde (?)
Dank voor je mooie en overzichtelijke screenshots @Boris de Kat, is het aan de hand hiervan inmiddels gelukt @SBhre? Welkom op de Community overigens!
Mocht het onverhoopt nog niet gelukt zijn, deel dan zoveel mogelijk informatie met eventueel screenshots. Filter eventueel gevoelige privé informatie weg voordat je deze uploadt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.