Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
mijn telefoon kan geen verbinding maken met netwerk terwijl hij wel aangeeft dat het netwerk er is (op volle sterkte) maar maakt geen verbinding. als ik mijn modem uit en weer aanzet dan werkt het wel weer voor een paar dagen daarna weer hetzelfde probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Eddy2, bedankt voor de extra toelichting. Dat is inderdaad best al een oud modem. Ik verwacht sowieso betere resultaten met een nieuw modem dus ik stuur een nieuwe op. Verder zie ik in het signaal naar het modem niet direct problemen. Laat ons maar weten hoe het gaat met het nieuwe modem.
Ik zal hem vermelden aan een Ziggo medewerker, als u de vragen beantwoord dan kunnen zei aan de slag.
Om welke telefoon gaat het?
Wat voor modem heb je van Ziggo
Staat de 2,4 Ghz en de 5 GHz met aparte namen ingesteld of hebbje 1 wifi signaal.
Is het wachtwoord niet te lang of ingewikkeld.
En omdat dit vaker gebeur zou je de volgende willen doen.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Plaats even voor de zekerheid je gegevens in je profiel zie hier.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..
Goedemorgen @Eddy2 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je draadloze internetverbinding op dit moment niet werkt! Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor je geen verbinding krijgt met het wifi netwerk. Expert @Dave noemt al een aantal zaken die je kan controleren. Doorloop eerst ook nog eens de stappen op deze pagina.De meeste problemen met de internetconnectie los je daarmee namelijk al op. Lukt het niet zorg er dan voor dat je postcode en huisnummer in je Communityprofiel staan. Wij kunnen je dan verder helpen.
Ik zou voor een nieuw modem gaan, dit is wel een heel oudje, die mogelijk aan het einde van zijn werkzaam leven is en maar 1 wifiband tegelijk kan uitzenden.
Met een nieuw modem kun je de 2,4 en ook de 5 GHz tegelijk gebruiken voor het beste resultaat.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dan kunnen er gelijk ook nieuwe aansluitmaterialen meegezonden worden.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert Bedankt voor de reactie.
Je hebt gelijk het is een oudje minimaal al 8 jaar oud.
Als ik het goed heb begrepen is het een zogenaamde DIO aansluiting
Ik hoor het wel als je meer info nodig hebt.
OK duidelijk, hier mag ook een nieuwe splitter met nieuwe kabel naar je modem, die kunnen gelijk meegestuurd worden.
Ziggo moderators komen hier vanzelf langs.
Goedemorgen @Eddy2, bedankt voor de extra toelichting. Dat is inderdaad best al een oud modem. Ik verwacht sowieso betere resultaten met een nieuw modem dus ik stuur een nieuwe op. Verder zie ik in het signaal naar het modem niet direct problemen. Laat ons maar weten hoe het gaat met het nieuwe modem.
Hoi @Anne B
Bedankt voor de reactie, ik zie het modem met intresse tegemoet en natuurlijk laat ik weten hoe het gaat.
Ik wil even laten weten dat alles nu weer perfect werkt.
Ah, dat is een fantastische terugkoppeling @Eddy2. We zijn blij om dit te horen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons hier te vinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...