Ik zal hem vermelden aan een Ziggo medewerker, als u de vragen beantwoord dan kunnen zei aan de slag.
Om welke telefoon gaat het?
Wat voor modem heb je van Ziggo
Staat de 2,4 Ghz en de 5 GHz met aparte namen ingesteld of hebbje 1 wifi signaal.
Is het wachtwoord niet te lang of ingewikkeld.
En omdat dit vaker gebeur zou je de volgende willen doen.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Plaats even voor de zekerheid je gegevens in je profiel zie hier.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..