submap verdwenen

Hoi allemaal, in ‘postvak in’ heb ik diverse submappen.  1 van die mappen zie ik niet op mn laptoppie, wel in mn telefoon. Hoe kan ik dat aanpassen? Groet, Danielle (heb alle instellingen van ziggo mail al gecheckt, die staan goed).

Deetje
Gedreven Meedenker
  • 26Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Yep, overal imap. Na weer telefonisch contact met ziggo bleek mn iPhone niet te synchroniseren met de webmail. Kreeg de tip een nieuwe map te maken in mn iPhone, en gegevens over te zetten van de oude naar de nw map. De nieuwe map was wel zichtbaar in webmail 

Bekijk in context

Deetje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
3 Reacties 3

Hey @Deetje , welkom hier op de Community!

 

Het is verstoppertje spelen met je submap, als ik het zo lees. Ik kan mij voorstellen dat je die map toch graag op al je apparaten betrokken hebt. 

 

Heb je op al je apparaten de IMAP instellingen gebruikt? Wanneer je dit hebt gedaan, moet je submap ook overal zichtbaar zijn.

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1702Reacties
  • 217Oplossingen
  • 292Likes

Yep, overal imap. Na weer telefonisch contact met ziggo bleek mn iPhone niet te synchroniseren met de webmail. Kreeg de tip een nieuwe map te maken in mn iPhone, en gegevens over te zetten van de oude naar de nw map. De nieuwe map was wel zichtbaar in webmail 

Bekijk in context

Deetje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 26Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Helemaal super dat je er op die manier uit bent gekomen en dat je na het synchroniseren de nieuwe map wel overal kunt zien! Als je al je mails in die map overzet, moet het daarmee opgelost zijn 😉

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1702Reacties
  • 217Oplossingen
  • 292Likes

Uitgelicht topic